Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Convertible Round-up - Eén cpu, totaal verschillende uitwerk

Pagina: 1
Acties:

• Ubartu
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 14:11
Beste redactie.

Ten eerste thanks voor het artikel. Leuk om te zien dat er nog zoveel verschil tussen kan zijn.

Recent heb ik de Dell Venue 11 pro 7000 (7140) gekocht en er valt me een misverstand op in de review m.b.t. het (in sommige gevallen bijgeleverde toetsenbord:
[/quote]Dat werkt prima voor korte aantekeningen, maar voor langduriger gebruik zouden we uitwijken naar een echte laptop. Het rechtop zetten gaat namelijk maar op een manier, waardoor je altijd aan dezelfde kijkhoek vastzit.
[quote]
Dit is niet (helemaal) correct. De kijkhoek is met zo'n vijftien graden af te stellen. Niet zoveel als bij reguliere laptops. Maar helemaal vast aan één kijkhoek zit je dus niet.

Verder zou ik zeker als minpunt genoemd hebben dat Dell maar grofweg de helft van de 64GB beschikbaar stelt voor gebruikers. Door een extreem grote Windows installatie en recovery partitie blijft er weinig over van de opslagruimte |:( . Lijkt me interessante info of de beschikbare schijfruimte verschilt bij de convertibles.

Nogmaals, erg leuk om te lezen. Thanks.
Groeten, Bart

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Heb je ook de Venue 11 Pro met 'slim'-toetsenbord? Bij mij 'plakte' het ding magnetisch maar op een plek op de achterkant vast. Als je er al een beetje naast zat werkte het niet meer.

Wat betreft de installtiepartitie, ik heb daar niet speciaal naar gekeken, maar die is eigenlijk altijd wel te verplaatsen naar een usb-stick. Fabrikanten leveren daar tooltjes voor mee, en volgens mij heeft Microsoft die functie zelfs in Windows ingebouwd, dus dat lijkt me niet écht een probleem.

+ bedankt voor het compliment :)

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook