Toon posts:

Vertraging bij VOIP bellen m.b.v. MobileVOIP & voipyo.com

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• meltedpianoman
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:39
Hoi,

Om thuis goedkoop te kunnen bellen gebruik ik al een tijdje de MobileVOIP Android app samen met een tegoed bij voipyo.com aanbieder. Daarmee bel ik thuis via WIFI voor 0.5 cnt/minuut binnen Nederland vanaf mijn Nexus 5.

Op zich werkt het wel, maar de vertraging tijdens het gesprek is toch best hinderlijk. Geen idee wat de vertraging precies is, ik schat halve seconde. Maar ik heb ook het idee dat het per gesprek kan verschillen.

Nu vroeg ik me af wat de ervaringen zijn van mensen met de MobileVOIP app.
- Heeft iedereen last van een kleine vertraging.
- Ligt het aan de VOIP aanbieder?
- Ligt het aan mijn WIFI netwerk?

Tips / ervaringen zijn welkom!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:57
Mijn eerste reactie zou zijn, verdiep je even in : PNS Beleid
En dan specifiek het stukje: PNS Beleid #Waar-moet-ik-dan-heen-met-mijn-vraag

Dan zal je waarschijnlijk zien dat dit helemaal niets met Professional Networking & Servers te maken heeft.

Nu vroeg ik me af wat de ervaringen zijn van mensen met de MobileVOIP app.
- Heeft iedereen last van een kleine vertraging. Geen idee
- Ligt het aan de VOIP aanbieder? Kan
- Ligt het aan mijn WIFI netwerk? Kan

Daarbij wat heb je zelf al geprobeerd? Andere VOIP aanbieders? Andere App?
Op GOT verwachten we zeker dat je zelf eerst het 1 ander zelf gedaan hebt. En het is voor ons ook altijd gemakkelijk om meteen te vermelden wat je zelf al gedaan hebt.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:33

Equator

Crew Council

#whisky

Hoi en welkom op GoT *O*

Helaas heb je je topic gestart in een verkeerd subforum. Dit specifieke subforum is bedoeld voor geavanceerde problemen in professionele omgevingen. Een thuis VOIP oplossing is dat natuurlijk niet.

Ik zal je topic verplaatsen naar Netwerken. Wel verwachten we van je dat je zelf ook opties uitzoekt om te achterhalen wat je probleem is en hoe je dit op kunt lossen. Zie daarvoor ook de tips van Rolfie hierboven.

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee