Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelle_X
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-02-2018
Hallo,

(Even voor de goede orde, ik heb een account aangemaakt om deze vraag te stellen).

Nog geen half uur geleden liet ik mijn laptop vallen. Hij is al een paar jaar oud, maar ik had geen problemen met mijn laptopje, sterker nog, ik vind hem best fijn. Helaas viel hij net wel heel ongelukkig waardoor mijn scherm nu meer lijkt op moderne kunst dan op iets bruikbaars... :(

Iemand enig idee waar ik mijn scherm betrouwbaar en goedkoop kan laten repareren? Of adviseren jullie een nieuwe aankopen (en welke is dan goed, maar vooral GOEDKOOP?)
(raparatie mag ook een combinatie aanbieding zijn, aangezien mijn telefoon ook wel een nieuw schermpje kan gebruiken, maar dit hoeft niet perse).

Nu zit ik trouwens wel op de laptop, maar met een leuk kabeltje naar het vaste computerscherm.

Alvast bedankt.

Mvg,
Michelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat werkt wel naar behoren? Het kunnen nog steeds meerdere factoren zijn:
* De displaycable zelf is defect;
* Je LCD display is beschadigd.

Het zelf vervangen moet lukken als je een beetje technisch bent, maar ik zou adviseren om bij de lokale computerboer dit te laten repareren. Vraag hem wat het ongeveer moet gaan kosten en kijk dan zelf of je de reparatie wil laten doen of een andere wil gaan halen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het LCD zelf is gebarsten?
Ik zou zeggen doe het zelf, het is relatief simpel en de onderdelen heb je op ebay waarschijnlijk al rond de 60€, ook al heb je dit nog nooit gedaan, ik ben er zeker van dat je dit zelf kan,er zal vast een stap voor stap filmpje op youtube staan
Edit: als ik even naar de specs van je laptopje kijk; kijk toch eens op Vraag & Aanbod, je vind er vast een veel betere laptop voor +/- dezelfde prijs als je reparatie..

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelle_X
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-02-2018
Bedankt!

Mijn laptop zelf doet het nog volledig, maar met een diogonale barst op het scherm doet alleen het scherm het niet. Wel zie ik kleurveranderingen plaatsvinden, wanneer ik iets aanklik bijvoorbeeld.

Ik heb meerdere bedrijven gevraagd en daar kost het zo'n 140 euro om te laten maken. We proberen het nog met de verzekering te doen, maar als dat niet lukt...

Voor 140 euro heb ik toch niet een nieuwe laptop?

Zal een computerleek als ik (ik weet hoe ze werken, maar niet hoe ze er van binnen uitzien) het ook zelf kunnen maken?