Verkoper bood een ipad aan, die via telegraaf abo kon worden bestel. Enkele opties waren mogelijk zoal meer geheugen en versie ipad. Verkoper vroeg om te bieden, dus bood ik op een ipad mini 3. Verkoper vondt bedrag belachelijk, waar je over zou kunnen discussiëren. Na herhaaldelijk gevraagd te hebben wat dan de minimale verkoopprijs zou moeten worden, geen antwoord op mijn vraag. Maar wel andere vragen die achteraf voor iemand anders bedoeld waren. Uiteindelijk had verkoper andere ipad keuze gemaakt, waar ik geen interesse in heb. Verkoper geeft aan dat een aantal berichten niet voor mij bedoeld waren, maar hierdoor creëert de verkoper juist slechte communicatie. Naderhand schrijf ik een feedback, dat de communicatie onder maat is. Daarna geeft de verkoper een naar mijn inziens een niet objectieve zeer slechte feedback terug op zowel beschrijving als communicatie, waarschijnlijk vanuit frustratie neem ik aan. Feedback op beschrijving is sowieso niet van toepassing en de slechte communicatie kom vanaf de verkopen.
V&A aangeboden: Apple iPad Mini Retina WiFi 16GB Grijs
[RNMC] Viper
Oplossing naar mijn idee zou zijn het verwijderen van de feedback in mijn galerij, en eventueel als tegendeal een minder zware beoordeling voor de verkoper.
V&A aangeboden: Apple iPad Mini Retina WiFi 16GB Grijs
[RNMC] Viper
Oplossing naar mijn idee zou zijn het verwijderen van de feedback in mijn galerij, en eventueel als tegendeal een minder zware beoordeling voor de verkoper.
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.