Wijziging User Review - [569031] [31772]

Pagina: 1
Acties:
  • 616 views

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:34

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Topicstarter
Verkoper bood een ipad aan, die via telegraaf abo kon worden bestel. Enkele opties waren mogelijk zoal meer geheugen en versie ipad. Verkoper vroeg om te bieden, dus bood ik op een ipad mini 3. Verkoper vondt bedrag belachelijk, waar je over zou kunnen discussiëren. Na herhaaldelijk gevraagd te hebben wat dan de minimale verkoopprijs zou moeten worden, geen antwoord op mijn vraag. Maar wel andere vragen die achteraf voor iemand anders bedoeld waren. Uiteindelijk had verkoper andere ipad keuze gemaakt, waar ik geen interesse in heb. Verkoper geeft aan dat een aantal berichten niet voor mij bedoeld waren, maar hierdoor creëert de verkoper juist slechte communicatie. Naderhand schrijf ik een feedback, dat de communicatie onder maat is. Daarna geeft de verkoper een naar mijn inziens een niet objectieve zeer slechte feedback terug op zowel beschrijving als communicatie, waarschijnlijk vanuit frustratie neem ik aan. Feedback op beschrijving is sowieso niet van toepassing en de slechte communicatie kom vanaf de verkopen.

V&A aangeboden: Apple iPad Mini Retina WiFi 16GB Grijs

[RNMC] Viper

Oplossing naar mijn idee zou zijn het verwijderen van de feedback in mijn galerij, en eventueel als tegendeal een minder zware beoordeling voor de verkoper.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Verwijderd

beide kanten weg prima en anders blijft het staan ik heb meer als genoeg dms zo snel mogelijk proberen te beantwoorden in korte tijd en dat er soms een foutje word gemaakt tja heb daar mijn excusses voor aangeboden.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:16

MsG

Forumzwerver

Er heeft toch helemaal geen transactie plaatsgevonden? Dan is er sowieso geen sprake van feedback geven.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Daar dacht meneer viper anders over ik reageerde naar mij gevoel enorm snel op de drukte in circa 5 minuten tijd dat er dan wat fout kan gaan so be it! en op zon desdanige manier dat ik het wel best vond nogmaals van mij had deze ophef allemaal niet gehoeven!!!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Topicstarter
Ten eerste, MsG, reageren mag niet in dit soort topics, ondanks dat ik graag hoor hoe andere mensen erover denken.

Ten tweede, mijn mening over deze vorm van communiceren mag best gehoord worden, het is niet netjes en dat geeft ook niet. Iedereen kan dit gebeuren, maar om dan zo terug te reageren is pas echt kinderachtig.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Verwijderd

Dan laten we het lekker hoe het is of het word vna beide kanten veranderd ik vind het prima ga niet 100x sorry zeggen en zeggen dat ik de verkeerde dm beantwoorde dat zielige gezeur af en toe :(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2015 23:19 ]

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Topicstarter
Goed, Moderator mag beoordelen, mijn optie of die van verkoper. Het is het niet waard zo'n rare feedback in mij galerij....

[ Voor 44% gewijzigd door [RNMC] Viper op 26-02-2015 23:39 ]

Verwijderd

Die van jouw naar mij ook totaal niet ook al geef ik aan dat ik de verkeerde dm beantwoorde dat doet je gewoon niks en plaats 2 uur later een feedback erg kinderachtig ( ze kunnen het terug lezen dus laat hun maar beoordelen)

Of aan beide kanten weg of niks heel simpel laat me niet door de stront halen, je kreeg steeds om de 2 minuten keurig antwoord inclusief excuus. Tevens is feedback geven bedoeld na het eindigen van een veiling een mondelinge koop of een verkocht product dit is nooit aan de orde geweest dus waarom reageer je dan op een advertentie die nog op te koop staat?

Gelukkig heeft er geen verkoop plaats gevonden had ik een gloednieuwe ipad 3 voor 175 moeten afstaan.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:28

InFamous

excommunicado

Beide reviews zijn weg.
ViperTPR reviews zijn alleen bedoeld voor afgeronde transacties of een concrete poging daartoe, het geen waar hier geen sprake van is.

Repelsteeltje83, wraakreviews zijn uit den boze, als het niet eens bent met een review dan kan je die hier laten wijzigen/verwijderen.

[ Voor 4% gewijzigd door InFamous op 11-03-2015 22:22 ]

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.