Wat is een goede bol.com gaming desktop?

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
Hallo. Een aantal dagen geleden is mijn 7 jaar oude pc ermee opgehouden. Nu ben ik op zoek naar iets nieuws dat goed werkt, goed (hoeft niet op het hoogste niveau te zijn) overweg kan met de nieuwste games, en te koop is via bol.com.

De reden dat het via bol.com moet gaan is dat ik op het moment het geld niet heb voor een nieuwe pc. Maar dat geld heb ik over 2 maanden wel. En aangezien bol.com zowat de enigste is die met betaling achteraf werkt is dat de beste keuze voor mij op dit moment.

Ik weet dat ik beter en goedkoper uit zal zijn als ik zelf wat samenstel met componenten die hier op tweakers worden aangeprezen in van die best-buy guides, maar ik kan echt niet minstens 2 maanden wachten op een nieuwe pc.

Bol.com bied de mogelijkheid aan om iets te kopen via een derde partij, maar die bieden zoals ik al heb gezien niet de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dus het moet echt iets zijn dat van bol.com zelf is. MIjn budget is rond de 600 euro. Iemand die de desktops van bol.com heeft gezien en daaruit iets mij kan aanraden?

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:57

Kraz

Saving the world

Klinkt misschien lullig en je hebt er voor je verhaal weinig aan, maar; Geld wat je niet hebt, moet je niet uitgeven.

Of de wereld moet volledig ten onder gaan als jij geen PC tot je beschikking hebt, maar de truuc die je nu wilt uithalen is niet slim.

• JaapN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 13:05
Het enige wat direct in de buurt komt is deze: Medion Akoya P5378

Core i5 4460, gtx 750, 8gb ram, 2tb hdd. Ik zou alsnog aanraden om twee maanden te wachten.

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-06 11:14
Op bol.com ga je echt geen gaming desktop vinden van onder de 600 euro.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:52

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!).

Een vraag als deze hoort dus thuis in DAA. Daar werken we met het DAA beleid. Eén van de punten is dat linkjes naar andere sites niet de bedoeling zijn, dus aan deze vraag kan op deze manier niet veel gedaan worden. Echter, je kan dit vrij gemakkelijk omzeilen door een lijstje te maken met de Handleiding Pricewatch.

Intussen kan je je alvast inlezen met de de recente Best Buy Guide van september, november en januari.

Succes!

Dit topic is gesloten.