POE probleem

Pagina: 1
Acties:

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:26
Situatie:
Ik heb een Engenius EAP150 ap die poe ondersteunt, de 802.3af variant. Daarnaast heb ik een Netgear FS116P switch die dezelfde poe standaard ondersteund. Toch krijgt de ap geen spanning. Dwz hij gaat niet aan. Op de switch brand helemaal niets bij net poortje. Meerdere netwerkkabel geprobeert. Geen succes. Wat doe ik fout? Ik heb nog een ap van hetzelfde model en ook deze werkt niet. En ja, hij zit wel op een poe poortje op de switch. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Staat PoE ook aan op je switch?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• rimave
Het is een unmanaged switch. Poe staat standaard aan.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:12

D4NG3R

kiwi

:)

Ook in de juiste poort van de switch gestoken? Slechts 8 van de 16 poorten doen aan PoE.

Lezen is een kunst * D4NG3R . O-)

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 26-02-2015 23:35 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• lazybones
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 23:12
Levert de switch wel de gewenste spanning van het AP? Dus niet dat het AP graag 48V wil, maar de switch alleen 24V kan bieden?

... never mind .. beide zijn 48V zie ik ... idd alleen poort 1 t/m 8 doen POE.

[ Voor 24% gewijzigd door lazybones op 26-02-2015 23:37 ]

• rimave
Ik denk dat ik het probleem gevonden heb. Op de adapter bij de switch staat 12v 1 amp terwijl op de switch zelf 48v 1.45 amp staat. Ik vermoed dus dat ik de verkeerde voeding bij de switch geleverd heb gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:12

D4NG3R

kiwi

:)

• 48V DC, 1.66A; plug is localized to
country of sale

Staat in de datasheet iig, lijkt me dat je de verkeerde adapter hebt gekregen ja.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1