Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meerdere mail accounts beheren in 1 inbox

Pagina: 1
Acties:

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik heb diverse mailaccounts nu een stuk of 10 die ik allemaal wil beheren (vanaf al die adressen versturen en ontvangen).

Outlook kan dit natuurlijk maar ik wil ook dat het via de browser en via een app (android) toegankelijk is.

outlook.com heeft een app en een online variant maar die zijn niet aan elkaar gekoppeld. Wat niet handig is.
Gmail biedt dit ook maar haalt externe mails met een interval op en kan max 5 externe mails binnen halen.
GMX mail ook getest maar daar krijg ik geen melding op mn telefoon dat er een nieuwe mail is.

Het liefst heb ik denk ik dat ik op 1 locatie alle imap adressen invul en daar mn mail controleer ipv dat ik met MX records aan de gang ga.... (heb daar nog heel weinig kaas van gegeten)

Office365 kan het denk ik ook maar vind ik nog best prijzig.
ZOHO ook getest maar daar moest ik met MX records het eea doen en dat lukte niet goed. tevens vind ik het ook nog wel een veilig gevoel dat ik ook nog steeds bij de webmail kan via domein.com/webmail

wie o wie weet een goede dienst, hoeft niet perse gratis

Verwijderd

Als ik je goed begrijp wil je dus dat van al je email-accounts er één gemeenschappelijke inbox is waar je alle inkomende mail in één opslag kan zien?!

Zelf gebruik ik Windows Live Mail daarvoor. Of deze 10 accounts aankan , dat kan ik niet zo 1,2,3 zeggen

Voor Android zijn er meerdere opties. CloudMail als je meer dan 5 accounts hebt kost dat 34 eur per jaar. Voordeel van Cloudmail is dat alles ook in the Cloud wordt opgeslagen. :)
Zelf gebruik ik Blue Mail. Ook meerdere account met een joint inbox.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2015 01:15 ]