Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Ik zoek een?
Tablet, 7 inch - Android

Wat is je budget?
50euro max 2e hands geen probleem

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga hem gebruiken als carputer. De tablet wordt ingebouwd in mijn dashboard.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur voor een merk.
Wat ik wel wil is een tablet met bluetooth waarbij ik muziek naar de tablet kan sturen vanaf mijn mobiel en via bluetooth mijn GPS adapter op aan kan sluiten.
Ik heb wel goedkope tablets gezien maar die hebben niet allemaal bluetooth of hebben een hele beperkte functionaliteit met bluetooth

Welke vragen heb je hier nog over?
Het zou mooi zijn als er GPS in zit maar hoeft niet perse aangezien ik nog een bluetooth GPS module heb liggen.
Er moet een audio out op zitten, de meeste hebben dat natuurlijk wel via de 3.5mm koptelefoon.
Ik heb zelf een 1Ghz dual core tablet gehad maar veel langzamer moet het ook niet worden.

Ik weet niet precies wat voor mogelijkheden Android heeft mbt opslag maar ik wil dus muziek op de tablet afspelen in de auto en navigatie draaien + maps + films tijdens lange reizen voor de mede passengier.
Het zou dus heel handig zijn als ik een externe opslag heb die ik vanuit b.v. het dashboard kastje uit de auto kan halen.
Externe HD via USB? geen idee of dit werkt via android.

[ Voor 16% gewijzigd door kaasaanfiets op 26-02-2015 21:11 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Schopje naar MAA.