Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[forum] Blauwe mapjes

Pagina: 1
Acties:

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-11 02:27
In plaats van de blauwe vinkjes bij whatsapp, heb ik momenteel last van de blauwe mapjes bij Tweakers.

Ik dacht dat het altijd betekende dat er reacties in het topic stonden die je nog niet gelezen had, alleen tegenwoordig lijken ze wel enorm achter te lopen.... Ook na f5-en.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qyOrWZpm.png

Certified Google Teacher.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is a.d.v. je 'laatste bezoek-tijd'. Een soort van sessie-tijd o.i.d.

Zie ook de knop "Reset laatste-bezoektijd" rechts-bovenaan op de 'homepage' van GoT.

F5-en heeft geen nut, je zult een tijdje non-actief moeten zijn (of op de bovengenoemde knop drukken) om die tijd te resetten. Hoe lang? I dunno.. Is vast wel ergens te vinden op het forum, aangezien je heus niet de 1e bent :+

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-11 22:19
Dit (wat Osiris zegt) is echt al sinds jaar en dag het geval, als het niet al 10+ jaar is :P

The devil is in the details.

• flipkipse
Hahn schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:45:
Dit (wat Osiris zegt) is echt al sinds jaar en dag het geval, als het niet al 10+ jaar is :P
Dan heb ik het me altijd verbeeld dus :o

Maar is het niet handiger dat dit gewoon op wat je al gelezen hebt gaat,,, Of ben ik nu apart dat mij dat handig lijkt.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-11 22:19
Dat is technisch een stuk lastiger/zwaarder, wat volgens mij de reden is waarom het op deze manier gebeurt.

The devil is in the details.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 03:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Je kan trouwens ongeacht de kleur wel OP het mapje klikken en dan ga je naar het laatste gelezen bericht 8)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
F.West98 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 01:03:
Je kan trouwens ongeacht de kleur wel OP het mapje klikken en dan ga je naar het laatste gelezen bericht 8)
...sinds het einde van je sessie.

Als jij tussendoor dat topic leest en weér op het blauwe mapje klikt (voordat je sessietijd gereset wordt), kom je gewoon weer uit op dezelfde post als eerder, ondanks dat je ondertussen de reacties allemaal al gelezen hebt.

• flipkipse
Osiris schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 07:27:
[...]

...sinds het einde van je sessie.

Als jij tussendoor dat topic leest en weér op het blauwe mapje klikt (voordat je sessietijd gereset wordt), kom je gewoon weer uit op dezelfde post als eerder, ondanks dat je ondertussen de reacties allemaal al gelezen hebt.
Precies, en dat is dus waar ik me over verbaasde. Ik meende altijd dat het op basis van laatst gelezen ging. Omdat zoveeel forum's dit geimplementeerd hebben. Het zal het vooral erg overzichtelijk maken.

Pagina: 1