Opnemen met bandrecorder

Pagina: 1
Acties:
  • 2.805 views

• thv04
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-02-2023
Hallo

ik heb de volgende vraag

hoe moet ik de volgende componenten aansluiten om van een pickup /versterker/ bandrecorder
lp's opnemen op de bandrecorder

Pickup merk Technics SL BD22 tulp aansluiting
Versterker Onkyo TX-NR636 met o.a phone ingang
Bandrecorder AKAI GX-266D met in en uitgang aansluiting (tulp)

mvg Theo

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Bommes

Capo del formaggio

Pick up op de phono ingang en de band recorder op de line out (zone 2 staat er bij op jou amp)
Die verbind je dus met de ingang (tulip) van de tape recorder
Dan moet het werken, wel even het juiste opname volume instellen op de tape recorder

[ Voor 15% gewijzigd door Bommes op 26-02-2015 20:45 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Verwijderd

hallo
hoe sluit ik een oud type spoelen recorder aan op een onkyo tx-nr545 om muziek op te nemen,reakties welkom

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2016 11:32 ]

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:31:
hallo
hoe sluit ik een oud type spoelen recorder aan op een onkyo tx-nr545 om muziek op te nemen,reakties welkom
Gaarne hier een apart topic over open te maken met meer informatie. Reageren in een topic dat 1,5 jaar oud is en niet relevant is aan jou probleem is niet echt praktisch.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Zit er geen line-out op die Onkyo?

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verschillende en welke gebruik ik achter op de akai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Het antwoord van Bommes is na 2 jaar nog steeds het juiste antwoord op jouw vraag.

@tsloot. Je zou bv. even in de handleiding kunnen lezen om te zien welke line-out (rec) je nodig hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:45

FeaR

In GoT we trust

Het kicken van een topic is in het gros van de gevallen nutteloos, maar kicken om het topic te kapen is niet toegestaan. Tevens verwachten we op GoT enige vorm van inzet en het noemen van types en/of foto's van de aansluitingen is dan toch wel het minste.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.