Wil een nieuwe PC hebben, budget laat dat op dit moment toe en ben er ook zeker aan toe (oude valt uit elkaar van ellende).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen voornamelijk, eigenlijk niet meer dan dat. Heb een tiental games op steam klaar staan die mijn oude PC niet trekt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs rond de 1300-1400, eventueel exclusief assemblage. Ben daar namelijk écht geen ster in, heb in meerdere topics al gespit en zie vaak de tip dat het met 'internet video's' wel moet lukken. Liever niet
Heb op moment een lijst klaar staan (zoals onderstaand) bij alternate.nl in de PC-Builder. Indien iemand daar ervaring mee heeft zou zijn/haar mening zeer op prijs worden gesteld!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem alle randapparatuur mee, rest van de pc compleet nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil een PC die een aantal jaar vooruit kan. Geen specifieke benodigdheden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren aanwezig, beste prijs/kwaliteit verhouding is prioriteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek, wel een vraag over de kast die ik heb geselecteerd. Gaat hier mijn keuze voor CPU-koeler in passen? En heb ik betere fans nodig dan de stock-fans die bij de kast zitten?
Ga je overklokken?
Nee. Nu niet en later ook niet.
Had in eerste instantie een Gigabyte Sniper B5 op het oog, maar deze staat bij alternate niet meer op de kaart. Dus gekozen voor de gaming 3. Ik ga echter niet overklokken, dus is dat wellicht 'overkill'?
Bedankt alvast!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen voornamelijk, eigenlijk niet meer dan dat. Heb een tiental games op steam klaar staan die mijn oude PC niet trekt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs rond de 1300-1400, eventueel exclusief assemblage. Ben daar namelijk écht geen ster in, heb in meerdere topics al gespit en zie vaak de tip dat het met 'internet video's' wel moet lukken. Liever niet
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem alle randapparatuur mee, rest van de pc compleet nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil een PC die een aantal jaar vooruit kan. Geen specifieke benodigdheden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren aanwezig, beste prijs/kwaliteit verhouding is prioriteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek, wel een vraag over de kast die ik heb geselecteerd. Gaat hier mijn keuze voor CPU-koeler in passen? En heb ik betere fans nodig dan de stock-fans die bij de kast zitten?
Ga je overklokken?
Nee. Nu niet en later ook niet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 217,55 | € 217,55 |
| 1 | MSI H97 GAMING 3 | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 359,- | € 359,- |
| 1 | Toshiba DT01ACA200, 2TB | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,80 | € 104,80 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 125,95 | € 125,95 |
| 1 | Seasonic S12G 550W | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.190,05 | |
Had in eerste instantie een Gigabyte Sniper B5 op het oog, maar deze staat bij alternate niet meer op de kaart. Dus gekozen voor de gaming 3. Ik ga echter niet overklokken, dus is dat wellicht 'overkill'?
Bedankt alvast!