Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop voor GoProHero4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop tot Eur1000,- die snel en geschikt is voor mijn GoPro Hero4 camera/videobeelden. Mijn voorkeur gaat uit naar een processor Intell I7 en scherm inch 16/17 en resolutie is vlgs mij het beste voor deze camera vanaf 1920x nog iets.

Wat ga je met je laptop doen?
Video's of foto's bewerken is dus belangrijk, gamen niet en wel gewone tekstverwerking en e-mail, surfen internet

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? veel meenemen is niet belangrijk, zal wel een keer voorkomen.

bepaalde (merk)voorkeuren zijn HP of Asus, maar belangrijk is kwaliteit/prijsverhouding. De beste laptop in zijn of haar klasse met mijn voorkeuren die een paar jaar iig meegaat.

graag jullie advies en waar kan ik opletten qua geheugen/video-grafische kaart en dergelijke.

mvg Sylvia :)

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:14
Misschien deze pricewatch: Asus N751JK-T7120H. Wat heb je zelf al gevonden?

Verwijderd

Topicstarter
Dank je ppatrick en ik ga naar deze Asus kijken. Ik heb zelf de HP Pavilion 17-f240nd en Acer Aspire V3-772G-747a8G1TMakk gevonden. Wat vind je van deze twee? vergelijkbaar met Asus?

thxs

• ppatrick
De pricewatch: HP Pavilion 17-f240nd heeft een iets mindere grafische kaart wel iets meer geheuren maar dat kun je bij de Asus nog upgraden mocht dat nodig zijn. Grootste verschil is wel dat de hp een energie zuinige dus tragere cpu heeft, ook heeft hij een TN scherm en de Asus een IPS scherm wat beter kleur weergave heeft en beter kijkhoeken.

De pricewatch: Acer Aspire V3-772G-747a8G1TMakk heeft net als de HP een tn scherm ipv ips verder is hij redelijk gelijk volgens mij. Geen verlicht toetsenbord maar weet niet of je dat belangrijk vindt.

Verwijderd

Topicstarter
dank voor je uitleg ppatrick.

Wat ik nog niet goed begrijp is wat de invloed is van grafische kaart op de foto/film beelden van de GoPro Hero4 in de praktijk en hoe is die vd Asus? Wil je mij dit nog vertellen?

dan zal de keuze nu toch de Asus worden ivm IPS scherm. Dank je!

• ppatrick
Dit gaat verschil merken met het video bewerken. Hoeveel verschil dit gaat zijn durf ik niet te zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik weet voldoende. Dank voor je advies en uitleg.
grt Sylvia
Pagina: 1