Wijziging User Review - JacobQuintyn Cihad

Pagina: 1
Acties:
  • 488 views

• Cihad
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-09 11:05
Hallo allemaal,

Bij deze wil ik even mijn verhaal delen. Zo een twee weken terug heeft JacobQuintyn een Google Chromecast te koop gezet in de V&A, ik heb hierop een bod gedaan nadat de advertentie er voor een aantal uur heeft opgestaan. Er was een akkoord wat betreft de bod, betaling zou plaatsvinden via bankoverschrijving. Na zo een 6 uur gewacht te hebben op reactie wou JacobQuintyn zijn rekening aan mij geven en gaf aan dat het ook mogelijk was om via PayPal te doen. Voordat ik hier antwoord op heb kunnen geven kreeg ik een minuut erna gelijk een berichtje met de mededeling dat zijn vader de ChromeCast wou hebben, heeft netjes zijn excuses aangeboden.
Nou kom ik op het gedeelte hoe ik erover denk als klant zijnde, ik ben van mening dat heer dit eerder had kunnen vragen aan familieleden voor hij iets te koop zet. Dat is iets wat ik persoonlijk altijd doe. Naast dat kreeg ik als koper zijnde het gevoel dat JacobQuintyn de Chromecast aan iemand anders heeft verkocht die er mischien meer op geboden heeft. Dit omdat de Chromecast tot op de dag van vandaag nog steeds op 'Gereserveerd' staat, beetje verdacht vind u niet?
Hierover heb ik dus een review geschreven op zijn profiel.
Nou komen we op het punt wat er hierna moet gebeuren, ik kan best egoistisch doen en zeggen dat ik gelijk heb en dat de review van JacobQuintyn op mijn profiel verwijderd moet worden. Maar zonder een akkoord van beide partijen gaat dat niet gebeuren, en ik weet bijna zeker dat JacobQuintyn daarmee niet akkoord zal gaan. Dus stel ik voor om beide reviews te verwijderen.
Excuses mocht ik je gekwetst hebben op wat voor manier dan ook.

Met vriendelijke groet,

Cihad

Verwijderd

Ik wil even meedelen dat ik geen optie heb om de advertentie te verwijderen. Daarom staat deze op 'gereserveerd' zodat niemand hier nog een bod op zou doen. Ik heb hier al mods over aangesproken maar nog geen duidend antwoord of oplossing voor gekregen ;)

• Cihad
Mag ik vragen waarmee je de mods hebt aangesproken? En hoe denk jij dit te kunnen oplossen? Wat vind je van mijn voorstel?

Verwijderd

Je voorstel vind ik goed. En ik heb gewoon gevraagd hoe het kan dat ik slechts 1 optie heb ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2015 15:55 ]

• Cihad
Mooi akkoord dan, beide reviews kunnen verwijderd worden (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 13:49
Ga ik fixen voor jullie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.