Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Google Drive opslag kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben als vereniging een Google Admin account waarmee wij al onze accounts regelen. Wanneer er vanaf een account extra opslagruimte voor Google Drive gekocht komt de volgende melding tevoorschijn:
Opslagruimte wordt beheerd door uw domeinbeheerder.
Neem contact op met uw domeinbeheerder als u meer opslagruimte nodig heef
Wanneer ik de beheersconsole benader via admin.google.com zie ik bij facturering dat wij een gratis Google Apps licentie hebben met 50 gebruikers. Verder vind ik nergens de mogelijkheid om voor een bepaalde account meer Google Drive storage te kopen of de mogelijkheid om het voor individuele gebruikers aan te zetten dat zij dit kunnen aanschaffen. Waar zou dit moeten kunnen?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 18:02
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:24:
Wij hebben als vereniging een Google Admin account waarmee wij al onze accounts regelen. Wanneer er vanaf een account extra opslagruimte voor Google Drive gekocht komt de volgende melding tevoorschijn:
[...]

Wanneer ik de beheersconsole benader via admin.google.com zie ik bij facturering dat wij een gratis Google Apps licentie hebben met 50 gebruikers. Verder vind ik nergens de mogelijkheid om voor een bepaalde account meer Google Drive storage te kopen of de mogelijkheid om het voor individuele gebruikers aan te zetten dat zij dit kunnen aanschaffen. Waar zou dit moeten kunnen?
De hoeveelheid ruimte is volgens mij afhankelijk van het abonnement. Ik vermoed dat het om moet zetten naar een betaald abonnement.