Warhammer Online (private server)

Pagina: 1
Acties:

• wiscel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09-2022
Had nog geen topic hierover gezien dus ik start er maar eentje. Na de sluiting van Warhammer Online in december 2013 zijn een aantal fans met het spel aan de slag gegaan (met toestemming van Games Workshop) en brengen regelmatig updates uit.
Voor wie maar geen genoeg kan krijgen van het spel (waaronder ik) of uit nostalgische redenen nog eens wilt kijken is er nu een nieuwe patch uit. Voorlopig zijn alleen de Tier 1 zones te spelen en een tweetal scenario's. Er zitten nog wel wat bugs in maar daar valt wel mee te leven.

Voor het spel en de loader en veel meer info ga naar

http://www.returnofreckoning.com/

PS ze zoeken ook nog ontwikkelaars, dus mochten er handige Tweakers zijn, mijn eeuwige dank heb je als je je aanmeldt ;)

[ Voor 9% gewijzigd door wiscel op 26-02-2015 13:56 ]

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-07 09:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik mis het spel eigenlijk wel. Was best vermakelijk en combineerde een aantal leuke spelonderdelen zoals de public quests en WvW.

Toch maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
Het leuke is, ik zie dagelijks spelers terugkeren, incl. mijn vijanden :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:36
Klinkt geweldig, zie dat er nu bijna 100 mensen online zijn, dat is een goed teken voor een private server die net begonnen is gezien het tijdstip.

Ik moet wel één ding weten voordat ik hier uberhaupt aan begin...

Mythic Seconds

Bestaan die op deze server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:34
Zijn private servers niet verboden ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Niet als je toestemming hebt van de 'eigenaar'.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Mektheb schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:24:
Zijn private servers niet verboden ?.
wiscel schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:52:
Had nog geen topic hierover gezien dus ik start er maar eentje. Na de sluiting van Warhammer Online in december 2013 zijn een aantal fans met het spel aan de slag gegaan (met toestemming van Games Workshop) en brengen regelmatig updates uit.
Voor wie maar geen genoeg kan krijgen van het spel (waaronder ik) of uit nostalgische redenen nog eens wilt kijken is er nu een nieuwe patch uit. Voorlopig zijn alleen de Tier 1 zones te spelen en een tweetal scenario's. Er zitten nog wel wat bugs in maar daar valt wel mee te leven.

Voor het spel en de loader en veel meer info ga naar

PS ze zoeken ook nog ontwikkelaars, dus mochten er handige Tweakers zijn, mijn eeuwige dank heb je als je je aanmeldt ;)
Staat in de begin post :P

Nooit de origineel gespeeld, lijkt me wel interessante game :) eens even gaan kijken vanavond :P

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-07 12:01
Probleem wat ik had met het originele spel is dat grote delen gewoon leeg waren, dus dat je echt actief naar een gevecht op zoek moest, hoe is dat op deze server?
Ik kan me voorstellen dat het alleen maar erger is maar ik laat mij graag corrigeren :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
Alleen T1 is actief. De meeste actie vindt plaats in Empire/Chaos zone. En scenario's poppen om de minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Hmm. Hier straks thuis maar even naar kijken. Echt jammer dat de game nooit echt goed is gaan lopen (behalve tijdens release) want met wat meer moeite en een ander tijdstip van uitkomen (niet op het hoogtepunt van WoW) dan was het denk ik nog steeds een goede game geweest.

Leuk ook dat The Games Workshop toestemming heeft gegeven. Normaal staan ze erom bekend nogal streng te zijn met de rechten.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 363533 op 05-03-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Oh nice eens kijken binnenkort, was toch wel een van mijn favorieten onder de MMO's deze. Helaas in de lag ten onder gegaan.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
Zag ik daar medetweaker Xar rondlopen als Knight o/t Blazing Sun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
Tier 2 Empire zone is live!

Pagina: 1