'Kwijt raken' in een taxi, waarbij de op SSD een tekst bestand staat met een telefoonnummer. Hierbij worden meerdere zaken getest. Eerlijkheid van de medemens, gebruiksvriendelijkheid van de SSD en hoe hij dit overleefd (mensen stappen in, schoppen hem door de taxi, taxi's rijden redelijk 'wild').

http://www.xbmcfreak.nl/
Solid State Drive. Hoe solid blijft de SSD als je ermee door de hele state drived? Rijd met de SSD in de auto door de 'staat' (state) zonder gordel, en zonder hem tegen te houden als hij valt.

Koekje voor wie de (eenvoudig te raden) verbouwde quote weet
Pak er maar eentje knulLeo1010 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:41:
[...]
Nicolas Cage als wapenhandelaar gok ik.
Krijg ik een koekje?

[ Voor 49% gewijzigd door DropjesLover op 11-03-2015 10:50 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Nicolas Cage als wapenhandelaar gok ik.DropjesLover schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:39:
[afbeelding]
Koekje voor wie de (eenvoudig te raden) verbouwde quote weet
Krijg ik een koekje?
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Draagbaar moet sterk zijn. Gezien het formaat en hoe grijpgraag kleine vingers zijn wil ik de ssd een middag op het kinderdagverblijf rond laten gaan. Een durabiliteits test.
Ik zou zou graag een vergelijking in benchmarks willen zien tussen verschillende USB chipsets, waaronder ook USB 2.0, 3.0 en 3.1 poorten.
Verwijderd
Ik zou graag mijn Windows installatie bij me dragen en m.b.v. 'Windows To Go' (Windows To Go is uw eigen volledig beheerbare bedrijfsimage geïnstalleerd op een bootable, gecertificeerde USB-schijf.) overal op mijn eigen image kunnen werken. Misschien is de SSD wel snel genoeg om op de disk waar Windows op draait ook nog een Hyper-V installatie te kunnen gebruiken?!
Computer samen stellen zonder hardeschijf
USB3.0 SSD aan de pc hangen
OS installeren op de ssd, booten van externe ssd
Gamen vanf de externe ssd en performance meten
USB3.0 SSD aan de pc hangen
OS installeren op de ssd, booten van externe ssd
Gamen vanf de externe ssd en performance meten
Een portable private cloud met System Center.
1. Aansluiten op telefoon met USB OTG (makkelijk met dit formaat)
2. Vervolgens lees/schrijfsnelheid testen met torrentapp met gelijktijdig meerdere grote en kleine bestanden.
3. Superportable SSD gebruiken als movie/game database for phone.
4. Be happy
2. Vervolgens lees/schrijfsnelheid testen met torrentapp met gelijktijdig meerdere grote en kleine bestanden.
3. Superportable SSD gebruiken als movie/game database for phone.
4. Be happy
Als software tester kom ik dagelijks bezig bugs tegen, maar het is ook wel eens leuk een easter egg te vinden die een developer in de software heeft verstopt. Om de zeer kleine afmetingen van deze SSD te testen wil ik de volgende test uitvoeren. Op 5 of 6 april laat ik de SSD (samen met 60 chocolade-eieren) verstoppen in een tuin van 20 bij 35 m. Hopelijk vinden mijn neefjes de eieren het eerst, en ik de SSD. En hopelijk vinden de insecten (pun intended) in de tuin zowel de SSD als de chocolade niet.
Ik zou de externe SSD graag willen testen door er alle virtuele machines vanaf te draaien die ik voor school nodig heb!
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Een Samsung T1 nummer componeren...
De ultieme praktijktest is muziek maken in mijn Compusic systeem
en de digitale instrumenten extern uit de SSD T1 binnen laten halen
ipv de nu intern aanwezige PCI-Express SSD 512GB
Een paar instrumenten gebruiken al gauw meer dan 100 MB per seconde
De ultieme praktijktest is muziek maken in mijn Compusic systeem
en de digitale instrumenten extern uit de SSD T1 binnen laten halen
ipv de nu intern aanwezige PCI-Express SSD 512GB
Een paar instrumenten gebruiken al gauw meer dan 100 MB per seconde
BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
Trowcycletest
Draagbare opslag wordt steeds sneller en betrouwbaarder sinds de komst van portable SSD’s. Maar wat is er nou sneller dan een worp? De betrouwbaarheid van opslag met deze overdrachtstechniek wordt aangeduid in trowcycles.
-Werp de SSD en een HDD voor vergelijking naar elkaar op kantoor.
-Regelmatig een korte benchmark test.
-Aantal gevangen/gevallen worpen bijhouden tot het problemen geeft aangeduid in trowcycles.
------
Ik zal het bloedzonde vinden om deze test uit te voeren omdat het simpelweg het slopen van goed apparatuur is Ook voor goede vergelijking moet daar ook een HDD voor opgeofferd worden uit eigen zak.
Mijn hart kan het niet aan om geld uit te geven om een HDD te kopen en een mooie gekregen SSD ontvangen om ze vervolgens te slopen. Daarom zal ik deze test niet zelf uitvoeren. Als iemand anders dit idee wilt uitvoeren dan kan dit.
Ondanks dat ik dit zelf niet wil doen vind ik betrouwbaarheid 1 van de belangrijkste aspecten. Iedereen test alles maar steeds op snelheid alsof dat het enige is om te testen (al is het wel het makkelijkste te testen), ik mis de testresultaten die er voor mij meer toe doen, die van betrouwbaarheid. Ik hoop dat iedereen hier bewuster van wordt en fabrikanten motiveert tot grotere focus hier op. Het plezier van snelheid wordt al snel verpest als je apparatuur data corrupt maakt of na een tijdje niet meer (optimaal) functioneert.
(Alternatief wil ik wel max 100x overgooien zonder HDD voor vergelijking.
Ik geloof namelijk best wel dat SSD's een zeer grote verbetering zijn op schok bestedigheid. Ook geeft samsung dit aan op deze SSD. Met de kans dat ik daarna nog een mooi product overhoud is het het wel waard om zelf te testen.)
Draagbare opslag wordt steeds sneller en betrouwbaarder sinds de komst van portable SSD’s. Maar wat is er nou sneller dan een worp? De betrouwbaarheid van opslag met deze overdrachtstechniek wordt aangeduid in trowcycles.
-Werp de SSD en een HDD voor vergelijking naar elkaar op kantoor.
-Regelmatig een korte benchmark test.
-Aantal gevangen/gevallen worpen bijhouden tot het problemen geeft aangeduid in trowcycles.
------
Ik zal het bloedzonde vinden om deze test uit te voeren omdat het simpelweg het slopen van goed apparatuur is Ook voor goede vergelijking moet daar ook een HDD voor opgeofferd worden uit eigen zak.
Mijn hart kan het niet aan om geld uit te geven om een HDD te kopen en een mooie gekregen SSD ontvangen om ze vervolgens te slopen. Daarom zal ik deze test niet zelf uitvoeren. Als iemand anders dit idee wilt uitvoeren dan kan dit.
Ondanks dat ik dit zelf niet wil doen vind ik betrouwbaarheid 1 van de belangrijkste aspecten. Iedereen test alles maar steeds op snelheid alsof dat het enige is om te testen (al is het wel het makkelijkste te testen), ik mis de testresultaten die er voor mij meer toe doen, die van betrouwbaarheid. Ik hoop dat iedereen hier bewuster van wordt en fabrikanten motiveert tot grotere focus hier op. Het plezier van snelheid wordt al snel verpest als je apparatuur data corrupt maakt of na een tijdje niet meer (optimaal) functioneert.
(Alternatief wil ik wel max 100x overgooien zonder HDD voor vergelijking.
Ik geloof namelijk best wel dat SSD's een zeer grote verbetering zijn op schok bestedigheid. Ook geeft samsung dit aan op deze SSD. Met de kans dat ik daarna nog een mooi product overhoud is het het wel waard om zelf te testen.)
[ Voor 9% gewijzigd door Musical-Memoirs op 11-03-2015 16:36 ]
Ik zou er Windows op installeren. Vervolgens met VirtualBox alle nodige vm's voor school vanaf deze "ssd" te draaien.
Ik zou heel graag willen testen hoe een geïnstalleerde Windows het zou doen vanaf de ssd.
(Heel handig voor bijvoorbeeld mij op de Universiteit, plug je SSD in een random pc en ga verder waar je thuis mee op was gehouden)
(Heel handig voor bijvoorbeeld mij op de Universiteit, plug je SSD in een random pc en ga verder waar je thuis mee op was gehouden)
Ik zou graag willen testen of deze Portable SSD te gebruiken is als onderzetter voor bierflesjes.
En of de smaak van het bier veranderd aan de hand van de data die erop staat:
- Als ik veel foto's van aarbeien erop plaats, word het bier dan zoeter?
- Als ik veel foto's van bier erop plaats, gaat het dan nog meer naar bier smaken?
- Als ik veel films (uiteraard legaal bemachtigd) erop plaats, ervaar ik de films en het bier dan anders?
- Als ik er veel pr0n op plaats, krijg ik dan meer zin in bepaalde dingen door het drinken van het bier?
- Als ik veel foto's van bier erop plaats, gaat het dan nog meer naar bier smaken?
- Als ik veel films (uiteraard legaal bemachtigd) erop plaats, ervaar ik de films en het bier dan anders?
- Als ik er veel pr0n op plaats, krijg ik dan meer zin in bepaalde dingen door het drinken van het bier?
Remy!!!! schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:34:
Ik zou graag willen testen of deze Portable SSD te gebruiken is als onderzetter voor bierflesjes.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik maak daarmee een DashCam.
Camera + RaspberryPi + SamsungSSD
En dan eindeloos opnemen. Video! Continu aan!
SSD loskoppelbaar in passende behuizing natuurlijk, makkelijk mee te nemen.
Camera + RaspberryPi + SamsungSSD
En dan eindeloos opnemen. Video! Continu aan!
SSD loskoppelbaar in passende behuizing natuurlijk, makkelijk mee te nemen.
[ Voor 33% gewijzigd door Barryke op 11-03-2015 14:39 ]
Error 304: Please hit any user to continue.
Is deze schijf echt bestand om in een broekzak meegenomen te worden zonder speciale hoesjes. Ofwel kan deze tegen stof en krassen van sleutels etc.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Al mijn muziek op de SSD T1 en dan een stampende DJ set draaien - Als hij dát overleeft dan kan hij alles aan
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Can you use the Samsung Portable SSD as your PC 'everywhere'? Having your data on a fast, reliable and portable storage device at home, work and everywhere in between.
Dit zou ik op het visitekaartje plakken. Vaak is het mogelijk om op werk een USB stick te gebruiken. Nu is een usb stick normaalgesproken of te klein (te weinig ruimte) of is het te traag om een heel OS op te draaien (portable hard drive) met deze SSD zijn deze twee problemen gelijk opgelost. Denk aan een werled met alleen Chromebook achtige apparaten, nu zonder eMMC, maar je gebruikt dus je Samsung Portable SSD.
Dit zou ik op het visitekaartje plakken. Vaak is het mogelijk om op werk een USB stick te gebruiken. Nu is een usb stick normaalgesproken of te klein (te weinig ruimte) of is het te traag om een heel OS op te draaien (portable hard drive) met deze SSD zijn deze twee problemen gelijk opgelost. Denk aan een werled met alleen Chromebook achtige apparaten, nu zonder eMMC, maar je gebruikt dus je Samsung Portable SSD.
Test: is deze nou beter met een PS4 dan die Seagate waar 2, 3 of 4 games op kunnen?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ultieme reistest:
- Zijn je (reis) foto's en films nog uitleesbaar na blootstelling aan extreme omstandigheden (bijv. de zon tijdens een reis door de Sahara of de extreme kou op Antartica);
- Is de SSD nog heel na een bagage smijt test op schiphol.
- Zijn je (reis) foto's en films nog uitleesbaar na blootstelling aan extreme omstandigheden (bijv. de zon tijdens een reis door de Sahara of de extreme kou op Antartica);
- Is de SSD nog heel na een bagage smijt test op schiphol.
Leg een aantal externe hardeschrijven in de kamer en vraag of ze de kleinste willen pakken 
'Zo klein, het valt niet op ;)'
'Zo klein, het valt niet op ;)'
[ Voor 52% gewijzigd door ReseTTim op 11-03-2015 12:44 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Raspberry Pi 2 + SABnzbd + Transmission + Sick Beard + Kodi + Couchpotato + Samsung SSD = Alles wat je nodig hebt voor je films en series, en het past in je zak!
Uiteraard met een How-to topic en uitleg.
[ Voor 66% gewijzigd door DDreameRR op 12-03-2015 11:16 . Reden: Uitleg toevoegen ]
Bij de aankoop van deze externe ssd drive zal één zaak vooral belangrijk zijn: snelheid via USB3. Anders kan er voor veel minder geld een trage, externe 2.5" hdd gekocht worden van een vergelijkbaar formaat. Een tijdje geleden heb ik een externe 2TB 5400rpm hdd onderworpen aan een single pass wipe via een USB2 aansluiting. Dit houdt in dat de volledige schijf overschreven wordt met bijvoorbeeld random nullen en enen, zodat originele data niet of zeer lastig te recoveren is. Om een beeld te schetsen van de traagheid: dit duurde zo'n 15 uur. De wipe is namelijk enorm beperkt door de lage rotatiesnelheid en USB2 en ik denk dat dit eigenschappen zijn van de externe drives die de meeste mensen in hun bezit hebben.
'Gelukkig' bestaat er ook een extreem wiping algoritme, met vooral een hoog Tweakergehalte: de Gutmann methode. Een methode die 35 passes loslaat op een opslagmedium. Over de toepasbaarheid en resultaten van dit algoritme kan getwist worden, maar het is een leuke manier om te testen hoe de T1 het doet op zijn belangrijkste punt, snelheid. Ik schat dat de bovenstaande externe hdd hier 18-23 dagen over zou doen.
'Gelukkig' bestaat er ook een extreem wiping algoritme, met vooral een hoog Tweakergehalte: de Gutmann methode. Een methode die 35 passes loslaat op een opslagmedium. Over de toepasbaarheid en resultaten van dit algoritme kan getwist worden, maar het is een leuke manier om te testen hoe de T1 het doet op zijn belangrijkste punt, snelheid. Ik schat dat de bovenstaande externe hdd hier 18-23 dagen over zou doen.

2 vrijwel identieke 7 persoons auto's nemen, hierin ergens de SSD verstoppen, in de andere op diezelfde locatie een externe HDD verstoppen.
en een groep mensen de auto's als wedstrijd laten uitladen om te kijken welke als eerste is gevonden.
natuurlijk wel de auto vol met (vakantiespullen) volproppen
en een groep mensen de auto's als wedstrijd laten uitladen om te kijken welke als eerste is gevonden.
natuurlijk wel de auto vol met (vakantiespullen) volproppen
Allereerst zou ik willen meten hoe lang het duurt om de SSD helemaal vol te schrijven. Vervolgens moet ik binnen die tijd de SSD vinden in mijn huis, waar deze verstopt is door mijn vriendin.
Gezien de grootte van de SSD kan dit een uitdaging wezen..
Gezien de grootte van de SSD kan dit een uitdaging wezen..
Verwijderd
is hij ook "hufter" proof: de huidige externe 2,5" usb disk en usb sticks gaan stuk als je ze een keer of 100 niet netjes "veilig verwijderen" doet.
of
hoelang blijft de data er op staan aangezien hij een accu heeft (net als een eprom cq usb-stick) en hoelang gaat die accu mee...
of
hoelang blijft de data er op staan aangezien hij een accu heeft (net als een eprom cq usb-stick) en hoelang gaat die accu mee...
Zo veel mogelijk films overzetten, in een studentenomgeving
Vergelijken met een HDD
Vergelijken met een HDD
Je kan nooit genoeg leren!
Deze disk gebruiken onder dagelijkse omstandigheden. Transport, (ont)koppelen, gebruiken.
Een externe SSD die zo groot is als een visitekaartje.
Ik zou hem in mijn portemonnee stoppen en meenemen naar m'n werk als portable mp3 database, verder niets extreems.
Ik zou hem in mijn portemonnee stoppen en meenemen naar m'n werk als portable mp3 database, verder niets extreems.
https://www.dropbox.com/s/t5y9c94ks8x94vr/IMAG0391.jpg?dl=0
hoeveel visitekaartjes (*.vcf) gaan er op de Samsung Portable SSD T1
(hoeveel en hoe snel?!?)
zie ook plaatje...
hoeveel visitekaartjes (*.vcf) gaan er op de Samsung Portable SSD T1
(hoeveel en hoe snel?!?)
zie ook plaatje...
[ Voor 53% gewijzigd door ToCoBu op 11-03-2015 15:26 ]
Testen of ik kan gamen vanaf de portable USB SSD.
Zodat ik altijd mijn games overal mee naar toe kan nemen.
Zodat ik altijd mijn games overal mee naar toe kan nemen.
Private Photo Cloud
Ik zou als fotograaf mijn volledige fotocollectie overzetten op de schijf, en kijken hoe snel ik er mee kan werken.
- Door mijn bibliotheek bladeren en foto's bekijken en bewerken.
- Zowel op mijn PC als op mijn Macbook in de trein.
Ik zou als fotograaf mijn volledige fotocollectie overzetten op de schijf, en kijken hoe snel ik er mee kan werken.
- Door mijn bibliotheek bladeren en foto's bekijken en bewerken.
- Zowel op mijn PC als op mijn Macbook in de trein.
Inzending:
Testen hoe stevig de ssd is:Tegen hoeveel water kan hij,werkt hij nog als je er over fietst,..
Testen hoe stevig de ssd is:Tegen hoeveel water kan hij,werkt hij nog als je er over fietst,..
Kan ik de T1 aan mijn S5 koppelen? En kan ik hiermee dan 4K filmen openemen/opslaan.
Ik zou de ssd gaan gebruiken om te proberen een multiboot op te zetten en op te booten kijken of snellers is als sata600 met SSD.
[ Voor 3% gewijzigd door Jordy R. op 11-03-2015 17:02 ]
Run the internet: Op een filmavond met vrienden bepalen welke film er gedraaid gaat worden. Optie 1, wordt via het internet gekopieerd. Optie 2, wordt op de harde schijf gezet en daarna hardlopen naar de filmlocatie. De snelste film wordt gedraaid.
1) Schrijf de schijf vol met (legale) films en test de schrijfsnelheid.
2) Koppel 'm los en hang 'm aan je raspberry Pi (of TV)
3) Test of je alle weggeschreven data aan films in 1 ruk kunt uitzitten/afkijken
4) Meet ondertussen het energiegebruik van SSD en jezelf
5) Schrijf daar een review over
2) Koppel 'm los en hang 'm aan je raspberry Pi (of TV)
3) Test of je alle weggeschreven data aan films in 1 ruk kunt uitzitten/afkijken
4) Meet ondertussen het energiegebruik van SSD en jezelf
5) Schrijf daar een review over

..wat begeleidende uitleg: het apparaat lijkt heel zuinig te zijn. Er zit een msata unit in die bij schrijfacties onder één watt zou blijven. Dat, plus het feit dat je heel veel data erop kwijt kan zou hem ideaal moeten maken voor mobiele opnames. Aan een smartphone gekoppeld zou je dus letterlijk je hele leven kunnen opnemen zonder snoertje of uberhaupt gewicht mee te torsen. Als je GPS data laat meelopen heb je een echt dagboek. Iets wat je zou kunnen doen bij een interessante bergtocht met overnachting, of een weekend in de jungle, of wat dan ook.
Snelle rekensom: op 720p filmkwaliteit zou ik 23 dagen van 18 uur van mijn leven kwijt kunnen op een 1 tb apparaat.
(Realistischer is een powerbank eraan. En een raspberry pi ipv een telefoon. Maar dan nog is het een interessant experiment. Met een losse 10400 mAh power bank red deze SSD 50 uur fulltime gebruik.)
[ Voor 10% gewijzigd door Bene op 11-03-2015 18:01 ]
Bij de huidige downloadsnelheid (legaal), is mijn harde schijf te traag. Graag zou ik zien of het met deze SSD wel goed gaat.
Eerst een aantal droptests en vervolgens het ding aansluiten om te kijekn hoe snel data kan worden veiliggesteld
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Een leuke test zou mij lijken of er verschil is in de snelheden ten opzichte van een SSD die in een computer is gebouwd
Blijft de SSD werken als ik hem van 15 meter op een stenen vloer gooi.
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
Foto van de samsung ssd die het hele kaartje bedekt en de volgende tekst erbij:
(no comparable ssd did fit 1:1size in this advertisement)
Zou een leuke vervanging zijn voor mijn kapotte toshiba 2.5" draagbare harde schijf!
(no comparable ssd did fit 1:1size in this advertisement)
Zou een leuke vervanging zijn voor mijn kapotte toshiba 2.5" draagbare harde schijf!
Business Card Exchange Challenge
aka
Meishi Tradition vs Samsung SSD Digital Reality
1) Klok tijd van een echte Japanse Business card Exchange
VS
2) Hoeveel business cards kan de Samsung SSD exchangen in dezelfde tijd.
Toelichting 1: Aangezien ik niet Japans ben en geen Japanners in mij omgeving heb/ken
zal ik het verzoek via bv fiverr indienen en hier als bewijslast om een videoclip om vragen + achteraf de tijd van de afgeronde overhandiging navragen .
Toelichting 2: De gebruikte business card zal ik HI res inscannen een x aantal keer clonen.
Kopie zal tussen SSD (USB3 ) en laptop worden uitgevoerd.
aka
Meishi Tradition vs Samsung SSD Digital Reality
1) Klok tijd van een echte Japanse Business card Exchange
VS
2) Hoeveel business cards kan de Samsung SSD exchangen in dezelfde tijd.
Toelichting 1: Aangezien ik niet Japans ben en geen Japanners in mij omgeving heb/ken
zal ik het verzoek via bv fiverr indienen en hier als bewijslast om een videoclip om vragen + achteraf de tijd van de afgeronde overhandiging navragen .
Toelichting 2: De gebruikte business card zal ik HI res inscannen een x aantal keer clonen.
Kopie zal tussen SSD (USB3 ) en laptop worden uitgevoerd.
De SSD ziet er uit als een perfecte steen om te keilen.
Dit zou ik dan ook graag willen uitproberen.
Dit zou ik dan ook graag willen uitproberen.
Ik zou de SSD gebruiken om te testen of het een verschil uitmaakt voor forensische software qua SSD en traditionele HDD aangezien ik momenteel aan de HvA de minor Forensic Intelligence and Security volg.
Is dit dé ideale Windows2Go schijf? Overal je eigen Windows-installatie, mét al je bestanden en programma's!
Verwijderd
Twee visitekaartjes aan beide kanten op de schijf plakken en aan een klant geven. Kijken of de klant iets opmerkt.
Samsung T1 vs T1000, de shapeshifting robot van Terminator 2
Doel: redden van de wereld
Middel: Systeem dump van Skynet
resultaat: T1000 melt-down, T1 in de pocket!
Doel: redden van de wereld
Middel: Systeem dump van Skynet
resultaat: T1000 melt-down, T1 in de pocket!
Op de voorzijde:

Op de achterzijde de volgende tekst:
"De Samsung Portable SSD T1 met 500Gb is ideaal om samen met een bijvoorbeeld een PointGrey Flea3
op een helm te monteren en dan enkele dagen i.p.v. enkele uren lang kunnen opnemen
bij bijvoorbeeld het Mountain Biken, Skien of door Rusland rijden voor als SpyCam in de zonneklep."

Op de achterzijde de volgende tekst:
"De Samsung Portable SSD T1 met 500Gb is ideaal om samen met een bijvoorbeeld een PointGrey Flea3
op een helm te monteren en dan enkele dagen i.p.v. enkele uren lang kunnen opnemen
bij bijvoorbeeld het Mountain Biken, Skien of door Rusland rijden voor als SpyCam in de zonneklep."
"To boldly go where no ssd has gone before"
ssd meegeven met een weerballon. Prestaties voor en na vergelijken.
ssd meegeven met een weerballon. Prestaties voor en na vergelijken.
--handige links mogen niet van de mods--
Ik wil hem ón the road testen zoals een waardige SSD dat betaamt
Elke week maak ik de volgende (round)trip:
Maandag 06:17-09:35 Amsterdam => Parijs
Woensdag 07:20-08:55 Parijs => London
Woensdag 20:00-23:29 London => Parijs
Vrijdag 17:25-22:45 Parijs => Amsterdam
Nog een keer?
Zaterdag & Zondag mag mn dochter van 1,5 aan de haal met de 'physical torture' test
Nog een keer?
Elke week maak ik de volgende (round)trip:
Maandag 06:17-09:35 Amsterdam => Parijs
Woensdag 07:20-08:55 Parijs => London
Woensdag 20:00-23:29 London => Parijs
Vrijdag 17:25-22:45 Parijs => Amsterdam
Nog een keer?
Zaterdag & Zondag mag mn dochter van 1,5 aan de haal met de 'physical torture' test

Nog een keer?
10x 10GB files erop zetten. Performance testen. In de kast leggen. 6 maand later de performance nog eens testen.
Testen op een druk festival terwijl je een deadline moet halen en grafisch veel moet kunnen doen.
The moment when you say...
"Wait a second!"
becomes reality.
"Wait a second!"
becomes reality.
Kan ik mijn muziekcollectie overzetten in de tijd dat een kopje koffie wordt gebrouwen?
Boot verschillende besturingssystemen van een hdd
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.
Gezien mijn recente ervaring met repareren van een SSD wil ik voorstellen:
Ik wil de SSD demonteren en beoordelen op repareerbaarheid, bouwkwaliteit en componentgebruik!
Bas z'n knutselblog: SSD hart-transplantatie (powersurge repair) Crucial M4
Ik wil de SSD demonteren en beoordelen op repareerbaarheid, bouwkwaliteit en componentgebruik!
Bas z'n knutselblog: SSD hart-transplantatie (powersurge repair) Crucial M4
[ Voor 4% gewijzigd door sebastius op 12-03-2015 22:31 ]
De HDD van een collega clonen op de SSD en dan stiekem laten booten (via usb) via de SSD. Kijken of deze het door heeft of niet.
Zware gebruikstest vergelijking tussen deze portable SSD en twee Plextor SSD's in RAID 0 Intern.
1. SSD Benchmarks
2. Windows score
3. Games, hun laadtijden en overige performance verschillen
4. Windows boottime (als booten vanaf deze SSD mogelijk is)
En natuurlijk bedrijfstemperatuur tijdens deze bezigheden
1. SSD Benchmarks
2. Windows score
3. Games, hun laadtijden en overige performance verschillen
4. Windows boottime (als booten vanaf deze SSD mogelijk is)
En natuurlijk bedrijfstemperatuur tijdens deze bezigheden
Testen als opslag van muziek, foto's
en tekst (notulen) gekoppeld aan
een Syno NAS EDS14 i.p.v. een
500GB 2,5" harddisk. Data wordt
continu (7x24u) geraadpleegd.
en tekst (notulen) gekoppeld aan
een Syno NAS EDS14 i.p.v. een
500GB 2,5" harddisk. Data wordt
continu (7x24u) geraadpleegd.
Hoe makkelijk neem ik tussen mijn andere visitekaartjes deze SSD vol met "geheime" informatie mee door de douane zonder dat ze het in de gaten hebben
Verwijderd
Reorganiseer jouw wereld met maximale performance in minimale tijd. Verzamel al je interne en externe gegevens en draag het mee... Overal en altijd! Welkom in de toekomst van ongekende digitale zekerheid.
Op mijn werk hebben we een werkende Teslaspoel (>1m bliksemstralen). Ik ben benieuwd of de SSD ook met dit soort ontladingen de gegevens veilig vast blijft houden.
(hopelijk is de test minder destructief dan ik verwacht
)
(hopelijk is de test minder destructief dan ik verwacht
Hoeveel pogingen zijn er nodig om geblinddoekt de USB-stekker op de goede manier in te steken
Ik zou testen of ie als Windows To Go drive werkt!
Testen als hij net zoals een visitekaartje ook een dag of een week lang in je broekzak kan zitten, zonder te overlijden.
Kan ik, als ik hem aan mijn Volvo autoradio hang, ook gebruiken om onderweg naar speedmetal te luisteren?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Verwijderd

ideaal voor lanparties....ill walk you trough it:
A: Hey heeft er iemand een offline versie van "......."
B: Tuurlijk, vang!!
A: Download bestanden
C: Hey doe mij die stick eens ouwe
B: Het is geen stick man, dit is de Samsung SSD USB 3.0 jonguh!
A/D/E/G/H/J/L: Sweet!!
C/F/I/K: Nice!!
oja testen.. op aerodynamica, of hij wel een rechte lijn blijft vliegen, voor nog snellere overdracht van de bestanden
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 19:50 ]
Testen of ik videos kan editen vanaf de ssd
De SSD volstompen met ebooks.
De straat opgaan in goochellaarstenue.
De mensen overtuigen dat je een miljoen boeken in je portefeuille hebt.
SSD bovenhalen. Geld innen. Tweede SSD kopen. Rinse and repeat.
De straat opgaan in goochellaarstenue.
De mensen overtuigen dat je een miljoen boeken in je portefeuille hebt.
SSD bovenhalen. Geld innen. Tweede SSD kopen. Rinse and repeat.
Een vergelijking van het installeren van Windows vanaf standaard usb-stickje en de SSD (naar een rappe SSD uiteraard). Is een taak die veel tweakers vaak moeten doen
. Op het visitekaartje kan dan komen te staan x keer sneller Windows installeren met de resultaten in tijd.
- Ubuntu Live Drive
- Snelle opstarttijd
- Werkt op alle gangbare pc's
- Altijd uw eigen werkomgeving
- Altijd uw bestanden veilig
- Snelle opstarttijd
- Werkt op alle gangbare pc's
- Altijd uw eigen werkomgeving
- Altijd uw bestanden veilig
Me vs Samsung Portable SSD T1: Wie is er sneller?
Me: 5 km rennen
SSD: 10x de film "De Marathon" van 50 GB via USB 3.0 schrijven
Me: 5 km rennen
SSD: 10x de film "De Marathon" van 50 GB via USB 3.0 schrijven
Ik wil de SSD van 2,5 meter op een betonnen vloer laten vallen. Doet hij het nog? Zo nee, is de Data gemakkelijk te redden?
alles testen
Sharif Wody Betch! --Sharif on tweaker.nut
Verwijderd
- Test de ssd in een vliegtuig of drukcabine om te zien of dit effect heeft op de snelheid.
- Test de SSD in een achtbaan
- Gooi de SSD in water en test of hij daarna nog werkt. (nadat hij is gedroogd)
- Speel rugby met de SSD en kijk of hij het overleefd
- Test de SSD in een achtbaan
- Gooi de SSD in water en test of hij daarna nog werkt. (nadat hij is gedroogd)
- Speel rugby met de SSD en kijk of hij het overleefd
Een volledig (encrypted) OS op een stick ssd installeren.
1. Bijv. Ubuntu / windows 7/8 / steam OS (multiboot als mogelijk)
2. Dan een portable multimedia systeem maken
xbmc, games & emulators, dev. webserver
3. Flink stressen en kijken of/wanneer read/write naar beneden gaat.
1. Bijv. Ubuntu / windows 7/8 / steam OS (multiboot als mogelijk)
2. Dan een portable multimedia systeem maken
3. Flink stressen en kijken of/wanneer read/write naar beneden gaat.
[ Voor 15% gewijzigd door Marbius op 19-03-2015 17:53 ]
Aangezien het ding portable is, wil ik hem aansluiten op een Permobil MagicDrive Touch om te kijken of hij heel blijft als hij op een entertainment systeem van een rolstoel zit. Dan krijgt ie meer stress dan je zou denken
ik zou er virtuele machines of een os op zetten, en kijken of het werkbaar blijft
[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Monk op 20-03-2015 10:14 ]

Kijkend naar de afmetingen van het geheugenbord, kijken of ik hem zo gemod krijg dat hij in een pasjeshouder kan krijgen van een portemonee
met behoud van USB3 natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door Exphy op 20-03-2015 10:26 ]
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
"Is deze handzame ssd net zo gemakkelijk in en uit een hoge hoed te toveren als een spel kaarten met dezelfde afmetingen?" - Deze goochelaar zoekt dat graag voor Samsung en Tweakers uit
ik zou testen of ik er een zeer grote SQLite file op kan zetten en hoe groot het verschil is bij CRUD handelingen tussen deze schijf en de interne SSD van een Asus en een MacBook toestel met vergelijkbare interne SSD. ik heb die test al gedaan met enkele andere schijven, en de resultaten zijn verrassend, zeker als de timer buiten de query is opgesteld, en dus alles meet (bus en schijfperformantie, zowel voor schrijven als voor lezen). Dit is ook een opstelling die ik vaak gebruik bij echt werk dat ik doe.
ik zou graag de SSD meenemen naar het werk om daar al mijn software vanaf te kunnen draaien!(om zo te testen of dit ook op de CCTV, TGC, servers draait) die ik installeer. Ben benieuwd of dit goed werkt in de praktijk
.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Inzendingen moeten fysiek passen op de afmeting van een gemiddeld visitekaartje en leesbaar zijn met het blote oog.
Inzendingen moeten fysiek passen op de afmeting van een gemiddeld visitekaartje en leesbaar zijn met het blote oog.