Logitech Z-5300 subwoofer aansluiten op TV

Pagina: 1
Acties:

• GuitarnScythes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-01 14:10
Dag mensen,

Ik heb al een lange tijd een subwoofer in de hoek staan van deze speakerset:

pricewatch: Logitech Z-5300 (5.1, 4x 35W + 39W, 100W, Zwart/Zilver)

Ik weet zelf niet zo heel veel af van audio en HiFi, maar is het mogelijk om deze subwoofer aan te sluiten op een TV?

Ik heb voor de makkelijkheid nog even een foto van de achterkant van de subwoofer gemaakt zodat jullie kunnen zien wat voor aansluitingen deze subwoofer heeft. :)

Afbeeldingslocatie: http://i1375.photobucket.com/albums/ag480/jeroenpetri/20150219_164847_zpsoosga4du.jpg

Alvast bedankt,
Jeroen

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Wat heb je al geprobeerd met welke tv?

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-01 09:04

garriej

Ik las ondertieten.

Ligt een beetje aan de aansluitingen op de TV. Sluit je hierop de speakers aan? of direct de tv, computer of ander apparaat?

[ Voor 45% gewijzigd door garriej op 26-02-2015 13:10 ]

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-01 17:37
Origineel hoort er nog een tussen stukje tussen de subwoofer en de geluidsbron. De control pod genoemd.

De control pod sluit je aan op de subwoofer via de VGA kabel en op de control pod zit gewoon een jack 3,5mm aansluiting.

Die control pod is relatief goedkoop te kopen via ebay of soort gelijke sites.

• ozjeh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-01 05:47
Via die jack 3.5mm aansluiting is dan zeker alleen maar stereo geluid te horen of ook 5.1?

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-01 09:04

garriej

Ik las ondertieten.

ozjeh schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:36:
Via die jack 3.5mm aansluiting is dan zeker alleen maar stereo geluid te horen of ook 5.1?
Als je alle 3 de jacks aansluit is het gewoon 5.1.

• GuitarnScythes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-01 14:10
Wat heb je al geprobeerd met welke tv?
Momenteel heb ik zelf even gekeken of de aansluiting overeenkomt. Het probleem wat ik nu heb is dat ik puur en alleen nog de subwoofer heb en niet de orginele afstandsbediening meer heb die er bijkwam (deze werd aangesloten op de aansluiting onder de 3 mini-jacks.
Origineel hoort er nog een tussen stukje tussen de subwoofer en de geluidsbron. De control pod genoemd.

De control pod sluit je aan op de subwoofer via de VGA kabel en op de control pod zit gewoon een jack 3,5mm aansluiting.

Die control pod is relatief goedkoop te kopen via ebay of soort gelijke sites.
Dat klopt, alleen heb ik die niet meer :-( Is er toch nog een manier om deze subwoofer te gebruiken zonder de control pod of wordt het dan wel heel lastig?

Alvast bedankt!
Pagina: 1