[V&A] zoekopdracht opslaan en meldingen bij nieuwe ads

Pagina: 1
Acties:

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:59
Ik zou in V&A graag een feature zien dat het mogelijk is om een zoekopdracht op te slaan om vervolgens notificaties te krijgen als er nieuwe advertenties toegevoegd worden die aan de zoekopdracht voldoen.

Ik kwam op het idee door AutoScout. Daar heb ik een zoekopdracht opgeslagen en krijg elke dag een mailtje met nieuwe auto's die voldoen aan die zoekopdracht. Op dit moment ben ik specifiek op zoek naar bepaalde lenzen voor mijn fototoestel en die komen niet vaak in V&A langs. Nu moet ik elke dag controleren of er nieuwe advertenties zijn. Het zou fijn zijn als ik automatisch op de hoogte gehouden wordt.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• J ten brink
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-11 16:17
Is dit niet al mogelijk door een RSS feed van de V&A te gebruiken in een RSS reader? En deze te laten filteren op jou zoekopdracht?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-11 00:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Oh dit zou voor mij echt een uitkomst zijn! Bij voorkeur zowel koppelbaar aan een product, merk of aan een zoekterm (bv 'defect').