Google crawl bij dynamische content met fallback links?

Pagina: 1
Acties:

• koelele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 23:23
Ik heb een bestaande website die grotendeels uit dynamische jquery/ajax content bestaat.

Ik ben begonnen deze te bewerken, fallback links inbouwen en hierop routing toepassen zodat indelingen terugkomen in de url.

De links zullen dan complete urls (routed) zijn, die in geval geen javascript in de adresbar terechtkomen en server side (asp.net) worden afgehandeld...
..en anders worden ondervangen via jquery, die dan enkel een partial update doet, zoals vanouds.

Mijn vraag is nu gaat google met deze structuur wel de links crawlen zonder scriptondersteuning of niet of beide?, want daar is de revisie voor bedoelt...

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:15

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Wat wij gedaan hebben is een handler ontwikkeld die je database in kaart brengt en vervolgens de records die erin zitten in een door Google crawler te verwerken formaat in XML opleverd.
We hoeven dan maar één bestand met base urls bij te houden, de links worden op een uniforme manier geresolved en nieuw toegevoegde records in de database komen vanzelf naar voren als Google weer eens aan het crawlen is. Je hoeft dan helemaal geen rekening te houden of de URL's van je website wel kloppen.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• koelele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 23:23
Uit deze vraag wilde ik vervolgens inderdaad concluderen welke structuur links ik kan gaan gebruiken voor mijn sitemap.xml

Mij is verteld (maar ben geen expert) dat de termen in de url (friendly url) goed voor google seo zou zijn, dat is in ieder geval 1 van de redenen geweest.

Als google de links indexeert die zichtbaar worden zonder script dan wilde ik deze gaan opnemen in de sitemap xml, maar kan ik mij dan beter enkel richten op de sitemap?
En heeft het dan zin om daar moeite voor te doen om friendly url's met indicatie van de indeling naar het product toe (ala breadcrumb) op te nemen?