Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell XPS 13 Review

Pagina: 1
Acties:

• Cirolf
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-11 19:02
Beste Redactie

Allereerst mooie review van de laptop. Ik heb het al vaker gemerkt maar ik vind de muziekkeuze tijdens jullie review video's vaak heel geslaagd. Nu vind ik het eerste nummer tijdens de review van de XPS 13 echt een topper maar helaas laten zowel shazam als soundhound mij in de steek.

Zou het mogelijk zijn om hier te laten weten welke nummers jullie gebruiken?

Als er meer mensen dezelfde mening als mij hebben is het misschien interessant om aan het eind van jullie video's de nummerselectie weer te geven? :-)

Alvast bedankt!

Floris

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
He Floris, hier is al veel over gezegd en vaak naar gevraagd, maar om allerlei redenen hebben we besloten dit niet standaard te vermelden. Natuurlijk zijn we niet te lui om een track te delen als iemand er naar vraagt, dus bij dezen! Color Therapy - Screw Eyes en Kilo Kish - Curious (Le Flex Remix)

• Cirolf
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-11 19:02
Hartelijk bedankt! Meestal helpt shazam of soundhoud wel maar deze keer niet :-) Bedankt dus. Indien de muziek jouw keuze is: goede smaak ;)

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
Ik voeg dit even toe:

"De achtergrondverlichting kent drie standen, aan, fel en middelmatig. Dat is voldoende voor de meeste gebruikersscenario's voor typen bij schemering en in het donker."

Er is dus geen uit stand? ;)

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024