Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-11 12:21
Ik zoek een?
Mijn huidige sim only abonnement loopt af. Ik ga deze verlengen (omdat ik nu ook nog geen 4g heb) voor eveneens een sim-only. Maar stiekem wil ik dan ook een nieuwe smartphone ter vervanging van mijn HTC One M7. Voor een HTC One M8 vind ik persoonlijk dat ik nog veel moet bijbetalen... Naast het gewenste abonnement

Zijn er toevallig goede china smartphones die hier geschikt voor zijn? Goedkopere prijs maar toch goede specs?

Wat is je budget?
200/250euro's

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Internet, navigatie (soms), e-mail, diverse apps (nu.nl, instagram, facebook), af en toe een foto maken. Beetje random dus.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zat te denken (ondanks mijn twijfels over de grootte van het toestel) aan de Jiayu S3

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke (china) smartphone is er geschikt ter vervanging van mijn HTC One M7?

• tjallo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-11 13:27
One plus one 16 gb??

Verwijderd

Die trekt niet eens alle 4g netwerken.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Exterminator schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:16:
Ik zoek een?
Mijn huidige sim only abonnement loopt af. Ik ga deze verlengen (omdat ik nu ook nog geen 4g heb) voor eveneens een sim-only. Maar stiekem wil ik dan ook een nieuwe smartphone ter vervanging van mijn HTC One M7. Voor een HTC One M8 vind ik persoonlijk dat ik nog veel moet bijbetalen... Naast het gewenste abonnement

Zijn er toevallig goede china smartphones die hier geschikt voor zijn? Goedkopere prijs maar toch goede specs?

Wat is je budget?
200/250euro's

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Internet, navigatie (soms), e-mail, diverse apps (nu.nl, instagram, facebook), af en toe een foto maken. Beetje random dus.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zat te denken (ondanks mijn twijfels over de grootte van het toestel) aan de Jiayu S3

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke (china) smartphone is er geschikt ter vervanging van mijn HTC One M7?
Voorlopig vallen de foto's van Jiayu nog wat tegen. Het lijkt echter een softwarematig probleem, waardoor het nog wel op te lossen is voor Jiayu. Voor de rest heb je voor dat geld een geweldige telefoon.
Voordeel t.o.v. de OnePlus is inderdaad de extra 4G band waarover ie beschikt. En prijstechnisch natuurlijk.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:09

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Het komt niet uit China, maar overweeg je ook Windows Phone? In dat geval voldoet de Lumia 735 aan al jouw wensen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.