Toon posts:

TV gezocht, wie kan me helpen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb inmiddels alweer 8 jaar een Samsung 23'' HD Ready tv staan. Werkt nog steeds uitermate goed, maar binnenkort verhuizing, dus meer ruimte.
Ik geef helemaal niks om Smart TV en 3D. Na verschillende ervaringen bij kennissen vind ik deze bijkomstigheden helemaal niet fijn. Ik trek wel een kabeltje vanaf mijn pc.
Daar komt dus het belangrijke, ik ga de tv vooral gebruiken voor mijn pc, ps3 en wii (heb nog een enorme backlog, dus voorlopig nog geen nieuwe consoles). Ik heb dus nodig: 1x vga/dvi aansluiting, 4x hdmi, 2x scart. Waarschijnlijk komen we er ook een meter of 4 vandaan te zitten, ik zoek dus ook vanaf 48". En de ochtend staat de zon erop, dus een mat scherm is ook wel prettig. Omdat ik game schijn ik nog op bepaalde dingen te moeten letten, maar begrijp er niet alles van en in de productbeschrijvingen wordt er niet over gesproken. Dus als iemand nu denkt, 'Ik heb die tv', of 'ik weet er een', laat het me dan weten:)
Hartelijk dank!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is misschien nog handig dat je een budget noemt.

Smart en 3D moet je jezelf niet te veel op focussen. Nagenoeg elke tv heeft deze features aan boord dus het is weinig zinvol om gericht te gaan zoeken naar modellen zonder.

We verwachten natuurlijk ook eigen inzet op het forum. Welke modellen heb je zelf al gevonden en in overweging? Het zal in mijn ogen niet meevallen om een moderne tv te vinden met voldoende ouderwetse aansluitmogelijkheden.

Als je een gamer bent, is een lage input lag wel handig. En dan kun je niet om de Sony W-series heen.

Ten slotte nog een verhuizing naar CEA aangezien dit aankoopadvies betreft.

Verwijderd

Topicstarter
Het valt me inderdaad op dat vooral de smart functie in zowat iedere tv zit tegenwoordig. Iets waar lang niet iedereen op zit te wachten en er wel meer door betaald. Omdat ik juist zonder wil had ik het budget op max 900 staan.
Ik ben deze al tegengekomen: http://www.kieskeurig.nl/...2en/prijzen#specificaties
Maarja, is Sharp iets? Heb zelf alleen ervaring met Samsung, Philips en LG. De eerste 2 vind ik super, maar LG valt weer tegen.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Nogmaals, "smart"-functies zijn tegenwoordig standaard aanwezig. Een aparte productielijn draaien waar het niet in zit, zal waarschijnlijk nog duurder zijn. Neem dit niet mee in je overwegingen; dit heeft geen enkele zin.

Aangezien je een gamer bent, zou je in mijn ogen de eerste focus op de Sony W-series moeten leggen. Een 50 inch W7 of W8 kun je prima in huis halen met het gestelde budget.