Heb een Viper II en hoorde net via Hastec dat er geruchten gaan dat er geen nieuwe drivers meer zullen worden uitgebracht voor deze kaart. Weet iemand hier meer van? Heb zelf versie 9.51.12..
Verwijderd
Misschien gaat die kaart wel goed werken dan, die drivers zijn echt superslecht ervan. Als Diamond/S3 goede drivers had uitgebracht was die kaart wel een succes geworden, nu is het een enorme flop geweest.
Lol, wat denk je zelfOp Friday 15 June 2001 10:07 schreef elgringo het volgende:en wat is er zo speciaal aan nieuwe drivers...
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Het blijft natuurlijk een gerucht echter ben ik bang dat de kans groter is dat ze niet komen, dan wel. Hier is wat copy&past over deze kwestie:Op Friday 15 June 2001 10:03 schreef huistra het volgende:
Heb een Viper II en hoorde net via Hastec dat er geruchten gaan dat er geen nieuwe drivers meer zullen worden uitgebracht voor deze kaart. Weet iemand hier meer van? Heb zelf versie 9.51.12..
Bij www.savagenews.com hebben ze nu een petitie lopen: http://www.savagenews.com/petition/petition.htmlSome information have leaked out from VIA Technologies/S3 Graphics. No new drivers for the S3 Savage4/2000, S3 Trio and S3 VirgeGX/DX cards will be released anymore. They won't even release the register specs of these cards. Why we need new drivers? - Simple, because I can't say we have something that can be called as drivers... they are pretty bad.
Kom trouwens wel een vaag probleem tegen met NFS Porsche 2000. Wanneer ik voor de options kies begint het beeld te flikkeren. IK maak gebruik van de laatste S3 drivers + laatste biosupdate. Iemand een idee ?
Heb al 1 (en een GF3 in bestelling). Was eigelijk voor iemand anders bedoelt (de vraag)Op zaterdag 16 juni 2001 12:11 schreef Mister_X het volgende:
koop een gayforce
das niet sepciaal, laat ik het zo zeggen: Het is niet zo speciaal dat er een topic voor geopend moet worden...Op vrijdag 15 juni 2001 12:09 schreef VTec het volgende:
[..]
Lol, wat denk je zelfDie zorgen er bv voor dat nieuwere games beter gaan werken met de kaart. En zo zijn er genoeg andere redenen te noemen.
if broken it is, fix it you should
Het gaat hem voornamelijk om de geruchten en daar wilde hij graag iets meer van weten. Het is momenteel namelijk erg onduidelijk of er nog wel nieuwere drivers gaan komen voor de Viper II en dan lijkt me de vraag niet meer dan logisch.Op maandag 18 juni 2001 14:32 schreef elgringo het volgende:
[..]
das niet sepciaal, laat ik het zo zeggen: Het is niet zo speciaal dat er een topic voor geopend moet worden...
Nope, nooit meer nieuwe drivers. Er zal nog 1 driver komen, volgende week. Niet van Hastec, niet van S3, niet van VIA, maar van mij 
Dat zal ook de laatste driver zijn die ik maak voor S3.
* _JGC_ goes Kyro2 way tomorrow
Dat zal ook de laatste driver zijn die ik maak voor S3.
* _JGC_ goes Kyro2 way tomorrow
En worden die drivers voor de savage 4 ook wat stabieler? die laatste van jou zuigen best vind ik. Gebruik nu maar Mr. F. Maar ja waarschijnelijk ben ik vrijdag van mijn savage 4 verlost.
Hoezo stabieler? Ik draai ze al stabiel vanaf mijn 1.0 driver release...
Hangt van je revisie Savage4 af. Zelf heb ik 2xgeluk bij ongeluk: revE Savage4, revC Savage2000
Toen ik nog bezig was met die 3.30 drivers, had ik de Savage4 erin. Dat werkt allemaal lekker (behalve dat kuttige sidebanding).
ff een nieuwe heatsink op de Savage4 lijmen en ondertussen wat met mijn viper2 kutten (kunnen vast nog wel wat puntjes bij
)
Hangt van je revisie Savage4 af. Zelf heb ik 2xgeluk bij ongeluk: revE Savage4, revC Savage2000
Toen ik nog bezig was met die 3.30 drivers, had ik de Savage4 erin. Dat werkt allemaal lekker (behalve dat kuttige sidebanding).
ff een nieuwe heatsink op de Savage4 lijmen en ondertussen wat met mijn viper2 kutten (kunnen vast nog wel wat puntjes bij
hmm Ik heb revisie C maar ja op de een of andere manier werkt de kaart niet echt lekker in mijn huidige pc, op mijn vorige celeron300a had ik er geen problemen mee.
Gebruik jij de 9.51.12??? die gaven bij mij alleen maar errors. bijvoorbeeld: mijn muis werd in windows een streep over mijn hele beeldscherm. Ik heb een hele tijd de 9.51.03 gebruikt, maar ik heb nu zelfgemaakte drivers van een site af geplukt. die werken wel prima (tot nu toe
) Ik denk trouwens niet dat er nog een update komt, het is al maanden geleden dat er een update was. en Sinterklaas82 tm heeft gelijk. als er betere drivers waren geweest was het een top kaart geworden. heel slordig van Diamond/S3
Heb net ook met hastec gemaild. Mijn zelfgemaakte drivers komen op hun site terecht (win/win situatie: ik heb mirrors, zij betere drivers). Hastec kan me verder nix vertellen, zij zijn hun tussenpersoon bij Diamond/S3 kwijt. Degene waar ik antwoord van kreeg was VTec van SDN.
9.51.12 is sloom en voegt nix toe aan oudere drivers. 9.51.11 is sneller en heeft betere 3D kwaliteit. Van alle drivers vind ik zelf 9.51.06 de beste. Deze is dan ook bijgevoegd in de tweakdriver.
9.51.12 is sloom en voegt nix toe aan oudere drivers. 9.51.11 is sneller en heeft betere 3D kwaliteit. Van alle drivers vind ik zelf 9.51.06 de beste. Deze is dan ook bijgevoegd in de tweakdriver.
Wist je dat S3 kaarten totaal niet tegen een hoog I/O voltage kunnnen? Waar een GF2MX het liefst 3,6V heeft, wil de Savage2000 hooguit 3,45V.Op woensdag 20 juni 2001 22:52 schreef JsB het volgende:
hmm Ik heb revisie C maar ja op de een of andere manier werkt de kaart niet echt lekker in mijn huidige pc, op mijn vorige celeron300a had ik er geen problemen mee.
Verder: zorg dat je sidebanding uit is, dat is echt een hel.
Pagina: 1