/
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 18:17 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
[ Voor 22% gewijzigd door Fietsbel op 26-02-2015 06:52 ]
39
Klopt, ook door mij.Fietsbel schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 06:50:
Familieomstandigheden worden vaak als excuus gebruikt.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Nee, maar dat wil je wel lezen. Als je goed leest staat dat er niet. Poging 2 voor je.mveijden schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 07:56:
[...]
Klopt, ook door mij.
Ben ik dus een oplichter begrijp ik uit deze statement?
39
Dan word het wel dubieus ja, maar dat weten we nu even niet.MEN-O schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:00:
Als je elke keer dat je iets te koop aan bied, " familieomstandigheden "hebt, wel ja
Poging 2 voor jou, familie omstandigheden kunnen voorkomen en dan binnen 2 dagen over oplichting pratenvind ik erg kort door de bocht.Fietsbel schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:06:
[...]
Nee, maar dat wil je wel lezen. Als je goed leest staat dat er niet. Poging 2 voor je.
[ Voor 24% gewijzigd door mveijden op 26-02-2015 08:17 ]
Mij tref je niet hoor, maar je projecteert een opmerking direct op jezelf dat ik mensen beticht van oplichting wanneer men die reden gebruikt.mveijden schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:15:
[...]
Dan word het wel dubieus ja, maar dat weten we nu even niet.
[...]
Poging 2 voor jou, familie omstandigheden kunnen voorkomen en dan binnen 2 dagen over oplichting pratenvind ik erg kort door de bocht.
Tref ik je op de een of andere manier dat je meteen op de man speelt?
Fietsbel schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 06:50:
Familieomstandigheden worden vaak als excuus gebruikt.
Dus, dat jij dat eens hebt gebruikt als reden wil niet zeggen dat je een oplichter bent. Echter de reden "familieomstandigheden" wordt wel vaak gebruikt om extra tijd te rekken/begrip te creeren dat het allemaal langer duurt en de partij geen verdere stappen onderneemt. Is dat ook in het geval van de TS zo? nee, dat weten we nog niet. Hoor je mij spreken over die 2 dagen? nee, ook dat niet. Je doet het goed aan om mensen geen woorden in de mond te leggen.vandale.nl]
Betekenis ' vaak '
Je hebt gezocht op het woord: vaak.
1vaak (bijwoord; vergrotende trap: vaker, overtreffende trap: het vaakst) 1een groot aantal keren; dikwijls
2vaak (de; m) praatjes voor de vaak kletspraat
[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 26-02-2015 08:43 ]
39
Blijkbaar had de verkoper tijd genoeg om te antwoorden op de mail, dus de verkoper had ook tijd genoeg om even het geld terug te storten. Ook dit is niet gebeurt, wat dus wijst op oplichterij.hjvg schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:48:
maar het zou toch logischer wezen dat door familieomstandigheden de zending nog 1 of 2 dagen later zou zijn in plaats van helemaal niet meer verzenden.
Certified Google Teacher.
Een hele rij microsoft certificeringen.
TS wil weten of dit genoeg reden is om de privacy van deze aankoper te schenden, juist omdat hij aangeeft niet te weten of hij genept werd. Mij lijkt dat TS hierin erg netjes heeft gehandeld. Hij weet iets niet en vraagt om hulp en gaat mee in de gegeven adviezen (melding maken bij VA). Melding is gemaakt bij VA, ik mag aannemen dat zij pas actie ondernemen als er meerdere shady verhalen over deze tweaker binnenkomen.@r!k schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:54:
Ik vind het nogal een hypothetisch topic. TS heeft zijn geld terug. In feite is er dus niks aan de hand maar nu wil TS weten of hij wellicht het slachtoffer had kunnen worden.
Nou Antwoord, ja had gekund maar dat zul je nooit weten.
Wat is nu de zin van dit topic?
Dit dus! Een "onschuldig" telefoontje over een familielid, kan iets triggeren bij "verkoper" waardoor alles wordt vergeten en de enige absolute prioriteit het familielid is, of dat nou om de hoek is of 2000km verderop.SpazzII schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:03:
[...]
Overigens, als ik op vakantie zou gaan en direct daarop familieproblemen zou hebben, zou het inlichten van een VA koper er bij mij ook makkelijk bij in kunnen schieten.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Ik heb ooit eens iets verkocht op marktplaats, daar bleek wat schade aan te zitten. Aangeboden de koop ongedaan te maken, maar overeengekomen werd dat ik een deel van de overnameprijs zou terugboeken. Juist op dat moment had ik een probleem met mijn telefoonprovider, waardoor ik geen bankoverschrijving kon doen.MAX3400 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:53:
[...]
Een "onschuldig" telefoontje over een familielid, kan iets triggeren bij "verkoper" waardoor alles wordt vergeten en de enige absolute prioriteit het familielid is, of dat nou om de hoek is of 2000km verderop.
TS vraagt dit alleen maar om zeker te zijn dat mocht deze persoon dit inderdaad vaker doen dat er dan een waarschuwing of blokkade kan volgen zodat andere mensen niet de dupe kunnen worden.@r!k schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:54:
Ik vind het nogal een hypothetisch topic. TS heeft zijn geld terug. In feite is er dus niks aan de hand maar nu wil TS weten of hij wellicht het slachtoffer had kunnen worden.
Verwijderd
Het wordt ook een erg lang verhaal.....@r!k schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:54:
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq