Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:25
Hallo,

Ik ben op zoek naar een camera telefoon. M'n vrouw heeft destijds al veel foto's gemaakt met haar Nokia N95, dit werd alleen maar meer toen ze overging op de Nokia N8. Mede dankzij de xenon flitser in deze telefoon (die de N95 ook al had) zijn de binnenfoto's altijd prima van kwaliteit. De afdrukvertraging is eigenlijk het enige nadeel.

Het Symbian OS kan eigenlijk echt niet meer, Whatsapp is eigenlijk de enige app die ze nog gebruikt. Het wordt dus tijd voor een nieuwe telefoon, maar dan wel weer met een goeie camera. Xenon is erg gewenst, zelfs de krachtigste led flitsers lijken niet op te leveren wat xenon oplevert. Ik heb gezocht en gezocht maar het lijkt er op dat er niks te koop is, behalve de Samsung Galaxy zoom modellen (oud en nieuw). Maar die is toch echt te lomp. Ik twijfelde nog, maar toen ik 'm in het echt zag knapte ik toch af op de enorme dikte.

Mijn vraag is eigenlijk, weet er iemand nog een alternatief? Die echt goeie foto's maakt?? Of is er sprake van een gat in de markt wat niemand op lijkt te willen vullen? Elke moeder wil toch ook binnen mooie foto's van haar kroost maken :+

Wie oh wie??

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:28
http://www.phonearena.com...ith-a-Xenon-flash_id64793

Ik zie vooral Windows Phone.
Wat is je budget?

• subwaysurfer
Ik zie vooral Windows Phone.
Wat is je budget?
Ik heb het ook gezien ja. Toch weer Nokia. Ik hoop dit keer echter op Android uit te komen. Ik heb niks tegen het Windows ecosysteem maar sommige apps die we gebruiken zijn er nog steeds niet voor Windows.

Budget is rond de 300-400 euro. Mag ook een 2e hands toestel zijn (die bijvoorbeeld niet meer gemaakt wordt).

[ Voor 0% gewijzigd door subwaysurfer op 26-02-2015 07:35 . Reden: typo ]

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-11 11:39
waarom neem je niet een samsung galaxy zoom?

edit de K zoom..

pricewatch: Samsung Galaxy K Zoom Zwart

super foto's!!

[ Voor 65% gewijzigd door furian88 op 26-02-2015 09:48 ]

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• subwaysurfer
furian88 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:47:
waarom neem je niet een samsung galaxy zoom?
Zoals ik in m'n eerste post al vertelde, in real life is deze wel erg lomp. Nou heb ik misschien het oude model vastgehad, op de foto lijkt deze een stuk normaler van dikte. De vraag is wel hoe snel ie opstart, die uitschuiflens kost misschien wel relatief veel tijd. En snel klaar zijn voor de eerste foto is wel belangrijk. Ik ga even uitzoeken hoe dit zit!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-11 11:39
subwaysurfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:04:
[...]

Zoals ik in m'n eerste post al vertelde, in real life is deze wel erg lomp. Nou heb ik misschien het oude model vastgehad, op de foto lijkt deze een stuk normaler van dikte. De vraag is wel hoe snel ie opstart, die uitschuiflens kost misschien wel relatief veel tijd. En snel klaar zijn voor de eerste foto is wel belangrijk. Ik ga even uitzoeken hoe dit zit!
De K zoom is een stuk sneller en fijner dan het eerste model die idd behoorlijk stevig was.!

ik zou zeggen, ga eens langs een kpn winkel ofzo om hem eens in de handen te hebben (of t-mobile of vodafone )

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Pagina: 1