Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Full HD 3D tv

Wat is je budget?
Maximaal 3000 €.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Games op de Xbox One, de Netflix applicatie op de Xbox One gebruiken. 3D Blu-rays gaan kijken via de Xbox One, gewone blu-rays/dvd's kijken via de Xbox One en natuurlijk TV kijken

Welke apparatuur heb je al? Xbox One

Wat verwacht je te kunnen gaan doen?? Zie Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien??
Niet van toepassing

Wat heb je zelf al gevonden?

2 TV's

Samsung UE48HU7500
Sony Bravia KDL-xxW805B

Tussen deze 2 TV's zit ik te twijfelen, nadelen

Samsung omdat deze een inputlag van 42 MS heeft op Game-mode
Sony heeft die irritante 3D bug (ik wil veel 3D films kijken)

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

De maat van de TV moet tussen de 46 en maximaal 50 inch zijn.

Ik ga dus ook wel vaak een 3d filmpje kijken maar het meest game ik op de xbox one, vooral actie spellen zoals Titanfall, Battlefield

Een inputlag van 42 MS is best wel veel en die Sony heeft een irritante bug 3D bug.

Graag advies.

Als er vragen zijn hoor ik het graag.

4K hoeft van mij niet omdat ik de tv minimaal 5 jaar wil houden.

• Rockvee2
  • Niet online
Iemand enig idee?

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Is 3D echt zo'n must? Weet je zeker dat je veel films in 3D gaat kijken of denk je nu dat je veel films in 3D gaat kijken omdat er een groot aanbod aan films is?

De meesten denken dit namelijk wel, maar kiezen er uiteindelijk toch voor om de films in normaal 2D te zien. De extra dimensie blijkt toch niet zo geweldig als gedacht.

• Rockvee2
  • Niet online
Ik kijk samen met iemand vaak 3d films maar wil er niet van afhankelijk zijn. Daarom wil ik in mijn kamer ook zo tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Een inputlag van 42ms is niet super hoog. Eerder gemiddeld.

Maar je noemt bij beide al de nadelen. Nu moet jij alleen voor jezelf bepalen welke het meest nadelig is voor jouw gebruik.

Persoonlijk zou ik kiezen voor een Sony w828b. Volgens mij is de 805b ook een uitlopend model op het moment en daardoor moeilijk verkrijgbaar. De KDL50W828B kost 850euro. RUIM onder je budget. De 3d bug, dat is iets heel persoonlijks. Ik heb zelf een Samsung F7000 met 3d. Ik heb dit ooit 1x aan mijn ouders laten zien om even tof te doen en nooit meer maar dat kan voor jou misschien heel anders zijn. De beleving is helemaal niet zo groot als je misschien verwacht.

Als je geen haast hebt zou ik eventueel wachten. Binnen nu en 3 maanden zullen er TV's op de markt gaan komen met quantum dots erin. Over inputlag is dan nog niet veel bekend maar als Sony een quantum dot op de markt brengt (KDL46W905A) dan zit de inputlag vaak ook wel snor.

http://www.homecinemamaga...-een-quantum-dot-suhd-tv/

[ Voor 7% gewijzigd door powah2k4 op 27-02-2015 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt 3000€ budget toch ga je het gebruiken met een xbone one 8)7

Koop deze en je houdt nog ruim 2000€ over voor een PC :+
pricewatch: LG 55UB850V Zwart
55 inch,UHD,Passief 4K,redelijke inputlag... wat wil je nog meer :D (heb hem zelf ook)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
powah2k4 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:31:
Een inputlag van 42ms is niet super hoog. Eerder gemiddeld.

Maar je noemt bij beide al de nadelen. Nu moet jij alleen voor jezelf bepalen welke het meest nadelig is voor jouw gebruik.

Persoonlijk zou ik kiezen voor een Sony w828b. Volgens mij is de 805b ook een uitlopend model op het moment en daardoor moeilijk verkrijgbaar. De KDL50W828B kost 850euro. RUIM onder je budget. De 3d bug, dat is iets heel persoonlijks. Ik heb zelf een Samsung F7000 met 3d. Ik heb dit ooit 1x aan mijn ouders laten zien om even tof te doen en nooit meer maar dat kan voor jou misschien heel anders zijn. De beleving is helemaal niet zo groot als je misschien verwacht.

Als je geen haast hebt zou ik eventueel wachten. Binnen nu en 3 maanden zullen er TV's op de markt gaan komen met quantum dots erin. Over inputlag is dan nog niet veel bekend maar als Sony een quantum dot op de markt brengt (KDL46W905A) dan zit de inputlag vaak ook wel snor.

http://www.homecinemamaga...-een-quantum-dot-suhd-tv/
Thanks voor je reactie

Die nadelen zijn bij beide tv's

Ik denk zelf eerder dat ik een irritante 3d bug erger vind dan een gemiddelde input lag

Het is zo dat ik niet een maand of twee kan wachten.

Mijn tv (een 32PFL5605H uit september 2010) begint kuren te vertonen en daarom wil ik binnen nu en maximaal 2 weken een nieuwe tv

Ik heb zelf al meerdere 3 films gezien zoals The Hobbit films, de lego film X-men 3D first class en Captain America.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:34:
Je hebt 3000€ budget toch ga je het gebruiken met een xbone one 8)7

Koop deze en je houdt nog ruim 2000€ over voor een PC :+
pricewatch: LG 55UB850V Zwart
55 inch,UHD,Passief 4K,redelijke inputlag... wat wil je nog meer :D (heb hem zelf ook)
Ik heb al een hele goede pc maar ik gebruik die niet voor films :)

Ik doe eigenlijk het meest alles op de Xbox One,

Gamen / film kijken / series kijken/ netflixen (zelfde )

En 55 inch past alweer niet in mijn kamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:07:
[...]

Thanks voor je reactie

Die nadelen zijn bij beide tv's

Ik denk zelf eerder dat ik een irritante 3d bug erger vind dan een gemiddelde input lag

Het is zo dat ik niet een maand of twee kan wachten.

Mijn tv (een 32PFL5605H uit september 2010) begint kuren te vertonen en daarom wil ik binnen nu en maximaal 2 weken een nieuwe tv

Ik heb zelf al meerdere 3 films gezien zoals The Hobbit films, de lego film X-men 3D first class en Captain America.

[...]

Ik heb al een hele goede pc maar ik gebruik die niet voor films :)

Ik doe eigenlijk het meest alles op de Xbox One,

Gamen / film kijken / series kijken/ netflixen (zelfde )

En 55 inch past alweer niet in mijn kamer :P
Waarom gebruik je de Netflix app van de tv niet?
De pricewatch: LG 40UB800V Zilver-Zwart kan je al voor 399€ bestellen bij Amazon.de
http://www.amazon.de/LG-4..._1?ie=UTF8&qid=1425062372

Erg goedkoop voor 4K/Smart TV. En Netflix 4K/Youtube 4K doet er ook op (niet via de xbox natuurlijk :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 19:45 ]

Pagina: 1