Gegroet mede tweakers!
Ik heb een vraagje, ik wil graag een setup maken van 3 monitoren voor Eyefinity + 1 extra scherm buiten Eyefinity om.
Mijn vraag is hoe sluit ik dit aan op de videokaart die ik heb, en de monitoren die ik heb.
Monitoren:
3 x Dell P2213 ( Eyefinity ) ( VGA, DVI-D, HDCP, Displayport )
1 x Samsung S24B350 ( Extra scherm ) ( heeft enkel VGA en HDMI )
Videokaart:
Sapphire radeon hd 6950 ( 1 DP, 2 DVI, 1 HDMI )
-----------------------
Ik heb begrepen dat ik de DP sowieso moet gebruiken voor de Eyefinity setup omdat hij anders mijn beelscherm niet herkend o.i.d.? Klopt dit ?
Maar nu vraag ik me af als ik de Display port gebruik voor 1 Dell monitor, en de 2 DVI aansluitingen op de videokaart voor de andere 2 monitoren, kan ik dan de HDMI aansluiting gebruiken voor mijn samsung monitor? Gaat dit werken?
Of moet ik het helemaal anders gaan aansluiten??
Alvast bedankt!
Groeten,
Egbert
Ik heb een vraagje, ik wil graag een setup maken van 3 monitoren voor Eyefinity + 1 extra scherm buiten Eyefinity om.
Mijn vraag is hoe sluit ik dit aan op de videokaart die ik heb, en de monitoren die ik heb.
Monitoren:
3 x Dell P2213 ( Eyefinity ) ( VGA, DVI-D, HDCP, Displayport )
1 x Samsung S24B350 ( Extra scherm ) ( heeft enkel VGA en HDMI )
Videokaart:
Sapphire radeon hd 6950 ( 1 DP, 2 DVI, 1 HDMI )
-----------------------
Ik heb begrepen dat ik de DP sowieso moet gebruiken voor de Eyefinity setup omdat hij anders mijn beelscherm niet herkend o.i.d.? Klopt dit ?
Maar nu vraag ik me af als ik de Display port gebruik voor 1 Dell monitor, en de 2 DVI aansluitingen op de videokaart voor de andere 2 monitoren, kan ik dan de HDMI aansluiting gebruiken voor mijn samsung monitor? Gaat dit werken?
Of moet ik het helemaal anders gaan aansluiten??
Alvast bedankt!
Groeten,
Egbert