Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo en UPC gaan samen - De eerste veranderingen worden zic

Pagina: 1
Acties:

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
reviews: Ziggo en UPC gaan samen: de eerste veranderingen worden zichtbaar

Ziggo heeft stilzwijgend in diverse regio's vandaag de snelheid al naar de UPC snelheid gebracht.
Mogelijk kan het artikel nog worden bijgewerkt met de info?

hardware-lover in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8" en diverse reacties met bevestigingen voor de andere pakketsnelheden daarboven.

Edit: inmiddels al vermeld als nieuws-item: nieuws: Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra

Slotje...

[ Voor 18% gewijzigd door hardware-lover op 25-02-2015 17:01 ]

Testing, one, two ...

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik vind het te vroeg voor een slotje. Het artikel is nogal slordig.

Wat mij het meest stoorde zal ik hier vermelden:

"Zo krijgen alle abonnees de beschikking over MTV en TLC in hd-kwaliteit" (op de eerste pagina)
Alle Ziggo-abonnees hadden al héél lang de beschikking over TLC HD. Het zou mooi zijn als hier wat zenders kwamen te staan die wél nieuw in HD zijn. Zet er bijv. 13th Street neer.

"Bij UPC verdwijnen per 1 april de kanalen History en Cartoon Network." (op de eerste pagina)
Deze zin wordt in de volgende alinea weer herhaald. Maar dan completer, met de vermelding dat een gedeelte van de zenders weer terug komt in het Royaal-pakket. Ik zou deze zin gewoon weglaten.

"Zo hanteerde Ziggo voor de best bekeken hd-zenders een vaste bitrate van 9Mbit/s" (op de tweede pagina)
Dit is onzin. Het waren juist de minder goed bekeken HD-zenders die een bitrate van 9.2 Mbps hadden. De best bekeken HD-zenders hadden een bitrate van 11 tot 13 Mbps. Zie ArChie in "Digitale TV info & frequenties bij Ziggo/Casema/Multikabel" voor de huidige bitrates bij Ziggo en hoe dit zich verhoudt tot voor de harmonisatie. Er zijn nu na de harmonisatie 20 HD-zenders met een vaste bitrate bij Ziggo, waaronder de 10 best bekeken HD-zenders. De overige HD-zenders hebben allemaal de variabele bitrate tussen de 6 en 12 Mbps gekregen. Deze zenders hebben een gemiddelde bitrate van 8 Mbps (8 Mbps puur voor de video, exclusief audio, teletekst en ondertiteling etc.)

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Dank voor de suggesties, een en ander aangepast.

Abort Retry Fail?