Welke speakerset aanschaffen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper28nl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-07 11:35

viper28nl

Homey user

Topicstarter
Hallo,

Door een nieuw interieur wil ik mijn huidige speakers verkopen (JAMO 606 HC3 + JBL E150P sub) en een nieuwe set aanschaffen omdat het kwa ruimte niet uitkomt. Mijn vriendin wil graag witte speakers en geen zuilen zoals die JAMO's. Dus voor deze ene x wil ik daar wel naar luisteren ;)

Nu ben ik op de volgende sets uitgekomen:

- Canton Movie 135/165 (wit)
- Harman Kardon HKTS 30WQ (wit)
- Bose Acoustimass 6-III (wit)

Zijn er mensen die ervaring hebben met 1 van deze setjes? Of heeft iemand een betere optie?
Ik heb de volgende reciever: pioneer vsx-522

Ik heb naar reviews gezocht voor deze sets, maar dan kom ik er ook niet echt uit.

tnx!

Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:15
voor hetzelfde geld als de Bose zou ik -onbeluisterd- voor deze gaan:

http://www.teufelaudio.nl/cubycon-2-5.1-set-p9195.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Speakers kopen op aanraden van anderen, specs of reviews is niet de beste keuze. Luisteren in de winkel is het beste advies.

Verder een schopje naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper28nl

viper28nl

Homey user

Topicstarter
dat snap ik, heb er ook al een paar geluisterd... ik hoor alleen weinig verschil. Dus vandaar mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10 11:32

Theck88

If it's hard just KISS!

Als je weinig verschil hoort dan neem je de goedkoopste/mooiste/kleinste/grootste....
Jij moet er naar luisteren, staat in jou kamer, kortom jou mening telt niet die van ons!
Je kunt nogmaals gaan luisteren en dan specifiek naar bas prestaties luisteren, openheid, helderheid en detail. Misschien hoor je dan wel verschillen. Dit kun je doen door eigen muziek die je goed kent te gebruiken.

Luidsprekers zullen over het algemeen niet snel defect gaan. De elektronica in een subwoofer in verhouding wel (lees grotere kans op, al is deze kans zeer klein) Ik kan uit ervaring spreken dat Bose kwalitatief goede producten maakt waarin weinig defecten voorkomen. Harman Kardon heeft vaker uitval, maar je kunt terugvallen op een goede service (eigen ervaring en hier op het forum). Over de Canton kan ik helaas niet veel zeggen.

Je kunt ook nog kijken naar Teufel, Jamo A 120 HCS 6.

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper28nl

viper28nl

Homey user

Topicstarter
ok, bedankt voor je info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Pagina: 1