Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget Laptop

Pagina: 1
Acties:

• dennisami
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-12-2021
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Ik ben hier om een vriend van mij te helpen bij het aanschaffen van een laptop, het is vooral een beetje voor browsen etc, qua gaming had hij een specifieke eis en dat was dat hij erg graag het spel runescape op zou willen spelen met name de oldschool 07 versie.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

200-400 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Hij heeft mij verteld dat hij hem inderdaad wel eens mee wilt nemen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Het liefst wel een beetje een kwaliteit merk met garantie.

Alvast bedankt!

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 11:01
Wat heb je zelf al gevonden?
Voor runescape heb je al meer dan genoeg een een intergrated gpu.
Ik denk dat een simpele 14-15.6" laptop met een i3 cpu meer dan genoeg is.
Kijk is in de pricewatch ik denk dat je daar veel keuzes zal kunnen vinden

Verwijderd

Ik zou voor een i3 versie van de Dell inspiron 15 3542 gaan in dit geval. Die komt inclusief alle kortingen die je kunt krijgen op slechts €330 uit dus dan heb je nog ruimte in het budget voor een upgrade naar een SSD die ik je ook zeer aan zou raden. Wil je onder de €300 komen dan zou ik naar een tweedehands model gaan kijken.

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 21:38

mirno

私の名前はMirnoです

pricewatch: Asus F551MAV-BING-SX1008B

pricewatch: Acer Aspire ES1-512-C6BP

Denk dat deze laptops al goed zat zijn. Ik had zelf eerst een pentium in mijn laptop. Is gelijkwaardig aan een Celeron met iets minder GPU power. Runescape is echt totaal niet zwaar, dus dat moet wel lukken.

Ik heb mijn pentium processor vervangen voor een i3 processor (in de laptop) er zat alleen verschil in met solid works, en voornamelijk het laden/opstarten. Maar voor de rest is er weinig verschil in te merken.

Als optie kan je er nog een SSD inzetten, voor de prijzen van deze laptops is er nog budget over om er een in te doen om echte snelheid te krijgen: pricewatch: Crucial MX100 256GB

我的名字是Mirno

• dennisami
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-12-2021
Erg bedankt voor de reacties ik heb het hem voorgelegd en hij is blij met de info!

Zelf zijn we al naar de mediamarkt gegaan maar daar werden we niet echt wijzer. Zelf heb ik ook een ssd en dat is inderdaad fijn om te hebben misschien is dat iets voor later.