sinds gisteren kan mijn Samsung SmartTV ineens geen connectie meer maken met het netwerk. Deze is gewoon met kabel aangesloten. Bij de netwerktest geeft de tv aan, dat de verbinding met de router goed is, maar deze geen toegang tot internet heeft.
Het ligt neit aan de router. Ik heb gisteren telfort aan de lijn gehad, heeft alles nagekeken en gereset. Dit heeft niet geholpen. Wifi werkt prima en bekabeld internet op de pc ook.
Ik heb de nieuwste software op mijn tv geinstaleerd, heeft ook niet geholpen. Nu zag ik bij iemand anders op een forum dat het aan een bug in de software kan liggen. Is dat mogelijk? Weet iemand hier iets van.
Zou dit lang duren, of moet ik toch echt dat ding laten maken?
alvast bedankt voor jullie hulp!
Het ligt neit aan de router. Ik heb gisteren telfort aan de lijn gehad, heeft alles nagekeken en gereset. Dit heeft niet geholpen. Wifi werkt prima en bekabeld internet op de pc ook.
Ik heb de nieuwste software op mijn tv geinstaleerd, heeft ook niet geholpen. Nu zag ik bij iemand anders op een forum dat het aan een bug in de software kan liggen. Is dat mogelijk? Weet iemand hier iets van.
Zou dit lang duren, of moet ik toch echt dat ding laten maken?
alvast bedankt voor jullie hulp!