De uitwerking van geposte foto's in het fotoalbum - met de verschillende links - vind ik super, maar van de postmethode zelf ben ik nooit een fan geweest. Voor een blogpost moet ik nu bijvoorbeeld 21 foto's uploaden en dan is deze methode nogal omslachtig. Stiekem droom ik van FTP toegang zodat ik eenvoudig kan uploaden en sorteren - mijn 600 afbeeldingen zijn totaal ongesorteerd waardoor niets meer terug te vinden is. Gewoon verwijderen durf ik niet omdat ik dan hier en daar links breek. Nou ja, als ik kon hersorteren zou dat probleem zich ook nog stellen.
Het tweede dat een en ander moeilijk maakt is dat de namen automatisch gegenereerd worden. Vermoedelijk zit hier een of andere DB-logica achter, dus waarschijnlijk is dit niet eenvoudig te veranderen. Het onpraktische nu is dat ik van de eerdergenoemde 21 foto's telkens de URL moet opzoeken ipv. dat ik in de image-tag eenvoudig volgnummers kan plaatsen (bv. blogfoto01, blogfoto02, blogfoto03,...).
Dankuwel om eens na te denken of een andere benadering dan de huidige haalbaar is.
Het tweede dat een en ander moeilijk maakt is dat de namen automatisch gegenereerd worden. Vermoedelijk zit hier een of andere DB-logica achter, dus waarschijnlijk is dit niet eenvoudig te veranderen. Het onpraktische nu is dat ik van de eerdergenoemde 21 foto's telkens de URL moet opzoeken ipv. dat ik in de image-tag eenvoudig volgnummers kan plaatsen (bv. blogfoto01, blogfoto02, blogfoto03,...).
Dankuwel om eens na te denken of een andere benadering dan de huidige haalbaar is.