Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Drie dagen geleden heb ik (zonder het te weten) mijn samsung galaxy s2 plus in bad laten vallen. Hij is er denk ik bijna 10min in geweest :(((
Toen ik hem eruit haalde was het scherm geel met zwarte strepen. Ik heb toen meteen de accu eruit gehaald (want hij stond dus nog aan), afgedempt met een handdoek en meteen in de rijst gelegd.

Nu drie dagen later heb ik de accu er weer in gedaan en hem geprobeerd aan te zetten. Dat werkte niet, geen reactie. Ik zag een filmpje waar ze zeiden dat als dat na 24uur in de rijst niet werkte je hem in het stopcontact kon doen om te kijken of hij het dan zou doen (want dan zou alleen de accu stuk zijn), maar hij deed het nog steeds niet.

Ik kan voordelig met abonnement een nieuwe kopen, maar de vraag is of het niet makkelijker is om het te laten repareren of is dat al niet meer mogelijk?
(ik heb hem trouwens niet verzekerd |:( )

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 20:07
Ben bang dat je die telefoon kunt afschrijven.

Mag ik aannemen dat het thuis gebeurd is? Dan zou je nog kunnen overwegen om 'm aan te melden bij je inboedelverzekering; maar het is wel verstandig om even af te wegen of dat verstandig is (met name met de hoeveelheid claims die je al gedaan hebt, wat de dagwaarde van een S2+ is en wat je eigen risico is)

Pvouput live

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:24
Waarschijnlijk rijkelijk laat, maar hier staan wat tips tegen waterschade: http://www.apparata.nl/ni...aterschade-repareren-8669

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
Krypt schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:02:
Ben bang dat je die telefoon kunt afschrijven.
Dat denk ik ook. 10 minuten onder water is een eeuwigheid voor een smartphone! :P

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Ik denk dat reparatie duurder is als/dan een nieuwe en hoogstwaarschijnlijk is het niet eens meer mogelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks mensen, was ik ook al bang voor :(
Ik ga maar even overleggen met mijn ouders om te kijken wat nog mogelijk is

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Voor minder dan €150 kun je een fatsoenlijke China Phone kopen dus ik zou me niet al te druk maken over repareren van je S2 plus.

Je zou zelfs nog kunnen uitwijken naar een Lumia 435 die voor rond de €80 weg gaan.
Pagina: 1