Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 13:15
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een nieuwe LED TV voor mijn studio (30m2).

Wat is je budget?
Tussen de 350 en 500 euro

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de volgende modellen: http://tweakers.net/price.../370075;370098/categorie/.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik woon sinds kort op m'n zelf en ben op zoek naar een tv. Ik ben bang dat 42 inch too much is, maar wil straks ook weer niet spijt hebben dat ik een te kleine tv heb aangeschaft.

[ Voor 11% gewijzigd door SirWInsalot op 25-02-2015 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als je er de ruimte voor hebt, zou ik je adviseren om de grootste lcd te kopen. Een groter scherm went erg snel en je zult dan in ieder geval niet het idee krijgen van "had ik maar een maatje groter genomen". Aan de budget kant van de markt vind ik persoonlijk de Panasonic TX-40AS640E een erg interessant model; heeft een goed 100 Hz paneel. Kun je misschien ook nog overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-10 11:20
Je zou ook de Samsung H64xx kunnen overwegen. Deze scoren in diverse reviews uitstekend.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements