TV: Netflix in Ultra HD Overzicht Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartbit
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-08 11:22
Ivm House of Cards zoek ik een TV welke Netflix in Ultra HD kan streamen. Graag zou ik dat kunnen selecteren, bv met een extra selectie optie Netflix Ultra HD onder Overige online content.
Zouden jullie dat willen overwegen? Dank.
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/rmiaty.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:04

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb de optie toegevoegd aan de specificatie. Nu is het alleen een kwestie van invullen en het filter zal vanzelf zichtbaar worden. Deze week ga ik er niet meer aan toekomen om de lijst na te lopen, maar het staat je uiteraard vrij om in de tussentijd zelf tv's aan te melden via ons meldpunt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smartbit
Dank, ik heb m'n best gedaan om alle TV's aan te melden B)

Zou het mogelijk zijn om ergens bij de pricewatch van TV's een categorie HDCP 2.2 toe te voegen? De 55UB830V heeft die kopieer bescherming en het schijnt dat daarmee Netflix Ultra HD in de toekomst ook via externe devices kan gaan worden bekeken.

[ Voor 83% gewijzigd door smartbit op 28-02-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:04

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

smartbit schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 20:47:
Dank, ik heb m'n best gedaan om alle TV's aan te melden B)

Zou het mogelijk zijn om ergens bij de pricewatch van TV's een categorie HDCP 2.2 toe te voegen? De 55UB830V heeft die kopieer bescherming en het schijnt dat daarmee Netflix Ultra HD in de toekomst ook via externe devices kan gaan worden bekeken.
Ik zet het op de agenda om uit te zoeken, maar ik ben bang dat we erg moeten graven in specs/manuals om hier info over te krijgen. Ik kom erop terug.

Veder zijn al jouw meldingen afgehandeld door mijn collega, daar heb je ook mails over gehad als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartbit
Klopt, kreeg vanmorgen een heleboel mailtjes :-)
Hij heeft er nog een aantal bij gevonden, als ik me niet vergis.
Ziet er toppie uit 48 TV's met Netflix Ultra HD d:)b
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/abgpdd.png