2 pc`s 1 toetsenbord en muis maar....

Pagina: 1
Acties:

• martijnuitoss
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11-2025
hoi mensen

deze vraag is al tientallen keren gesteld maar niet presiec wat ik zoek en zit te kijken op alternate maar kan het niet vinden.

ik ben op zoek naar een kastje met een schakelaar om een toetsenbord op 2 pc`s te gebruiken.
de twee pc`s staan vrijwel altijd tegelijk aan dus ik denk dat ik een mechanische switch nodig heb of zo maar het liefst digital.

het beeld van de twee pc`s heb ik al op 1 monitor dmv verschillende ingangen in de monitor,maar als dat ook dmv een switch omgezet kan worden graag aangezien ik nu steeds op de monitor de input moet wijzigen.

bedankt voor jullie tijd.

groetjes

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Dit kan ook anders.

[ Voor 73% gewijzigd door br00ky op 26-02-2015 08:56 ]

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

wat je nodig hebt heet een 'kvm switch', die bestaan zowel manueel (met schakelaar) als digitaal (bijvoorbeeld 2x op ctrl-links duwen om te switchen), voor zowel ps/2 als usb. met of zonder audio etc...

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

• luuksnijmegen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-02 23:36
http://tweakers.net/categ...MQVZaYo2QVrWRqaKEUW1tbCwA

Kleine greep uit de kvm switches, een hiervan voldoet 100% aan je eisen

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:43
Lost Synergy je probleem ook niet op?

http://synergy-project.org/

Zijn de pc's verbonden met hetzelfde netwerk en vind je het niet erg om die data daarover te verschepen?

Je hangt dan gewoon het toetsenbord en muis op één pc die dan server wordt, en de andere is client.

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-02 16:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik kan je deze kvm switch aanbevelen, werkt perfect :)

Discogs

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:13
Er zijn ook genoeg goede 2e hands KVM-Switchen te koop voor een heel mooi prijsje. Let wel op of alle kabels er bij zitten. Bij twijfel => navragen!!!!!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-02 17:08
MacPoedel schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:55:
Lost Synergy je probleem ook niet op?

http://synergy-project.org/

Zijn de pc's verbonden met hetzelfde netwerk en vind je het niet erg om die data daarover te verschepen?

Je hangt dan gewoon het toetsenbord en muis op één pc die dan server wordt, en de andere is client.
werkt zo lekker dit
2pc`s en een laptop

gebruik het nu zo 2jaar had het eigenlijk eerder moeten weten :P

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wat dacht je van gewoon rdp gebruiken ?.. kost niets (je moet wel een pro of hogere versie van windows hebben) en je kan 1 van de 2 pc's ergens ver weg zetten

[ Voor 18% gewijzigd door Fish op 02-03-2015 00:45 ]

Iperf

Pagina: 1