Hallo, ik begin de laatste tijd te merken dat mijn oude pc'tje niet meer zo snel is als dat deze nieuw was, en daarom ben ik op zoek naar een processorupgrade wat me niet al te veel geld gaat kosten. Ik heb mijn systeem gebouwd met het idee dat ik deze op een dag zou kunnen upgraden, dus wil ik niet teveel aan het systeem veranderen. Ik zal maar gewoon het standaard template gebruiken, lijkt me het handigst.
Ik zoek een?
AM3+ socket processor
Wat is je budget?
Rond de €100,- tot €150,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een processor die sneller is dan de huidige (zie hieronder), en waarvoor ik geen andere/nieuwe componenten hoef te kopen.
Het liefst zou ik een nieuwe processor willen aanschaffen, maar een gebruikte is tegen een goede prijs ok.
Overclocken zou leuk zijn, maar is geen vereiste.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord: MSI 760GM-E51
Processor: AMD Athlon II X2 250
Videokaart: AMD HD 5670
Voeding: 400W
Extra toebehoren:
-DVD speler
-USB 3.0 PCI-E kaart
-4 HDD's
Ik heb al een beetje gekeken naar de FX-4300 en FX-6300, maar ik heb geen idee of deze een beetje goede processoren zijn, en nog belangrijker, of deze in mijn systeem passen. Hopelijk kunnen jullie mij hier bij helpen.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel!
Ik zoek een?
AM3+ socket processor
Wat is je budget?
Rond de €100,- tot €150,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een processor die sneller is dan de huidige (zie hieronder), en waarvoor ik geen andere/nieuwe componenten hoef te kopen.
Het liefst zou ik een nieuwe processor willen aanschaffen, maar een gebruikte is tegen een goede prijs ok.
Overclocken zou leuk zijn, maar is geen vereiste.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord: MSI 760GM-E51
Processor: AMD Athlon II X2 250
Videokaart: AMD HD 5670
Voeding: 400W
Extra toebehoren:
-DVD speler
-USB 3.0 PCI-E kaart
-4 HDD's
Ik heb al een beetje gekeken naar de FX-4300 en FX-6300, maar ik heb geen idee of deze een beetje goede processoren zijn, en nog belangrijker, of deze in mijn systeem passen. Hopelijk kunnen jullie mij hier bij helpen.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel!