Na alle verhalen gehoord te hebben ben ik sinds een tijdje ook de eigenaar van een Z3 compact inclusief scheur in de achterkant.
Was er al bang voor en omdat ik hem al enige tijd had kwam het toch nogal onverwacht. Ik naar de KPN winkel met mijn telefoon en uitgelegd dat het een veelvoorkomend probleem is en het zelfs op Radar is geweest. Ik werd toen vertelt dat ik het probleem beter met sony op kon lossen aangezien hij mij niet kon garanderen dat het reparatiecentrum het onder de garantie zou repareren.
Vandaag dus gebelt naar Sony en vertelt over het probleem en ook dat hij reeds wellicht op de hoogte zou moeten zijn als servicemedewerker. Geen reactie hierop met de mededeling dat iedere zaak individueel behandelt wordt. Fijn
Hij beveelde me aan om hem gewoon via een Sony servicepunt op te sturen, zodat het reparatiecentrum kon beoordelen of ik schuldig ben voor de schade. Ik vroeg nog of het niet mogelijk was om het toestel met een bewijs of iets dergelijks op te sturen waarop wordt aangegeven dat het onder de garantie valt, maar daar wilde hij niks van weten. Ze zijn volgens hem deskundig genoeg om dat zelf te bepalen.
Na alle verhalen ben ik behoorlijk sceptisch.
Nu vraag ik me af of ik nog andere stappen kan nemen? Ik ben natuurlijk niet van plan om mijn telefoon misschien wel een maand kwijt te zijn, waarbij ik mogelijk met onterechte kosten wordt opgezadeld. Juist Sony zou op dit moment goede service moeten leveren. Volgens een BCC medewerker zou het mogelijk moeten zijn dat Sony mijn telefoon zelfs thuis komt ophalen met gebruik van een reparatieservice of iets in die trant, die natuurlijk wel onder de garantie valt.

Vandaag dus gebelt naar Sony en vertelt over het probleem en ook dat hij reeds wellicht op de hoogte zou moeten zijn als servicemedewerker. Geen reactie hierop met de mededeling dat iedere zaak individueel behandelt wordt. Fijn

Nu vraag ik me af of ik nog andere stappen kan nemen? Ik ben natuurlijk niet van plan om mijn telefoon misschien wel een maand kwijt te zijn, waarbij ik mogelijk met onterechte kosten wordt opgezadeld. Juist Sony zou op dit moment goede service moeten leveren. Volgens een BCC medewerker zou het mogelijk moeten zijn dat Sony mijn telefoon zelfs thuis komt ophalen met gebruik van een reparatieservice of iets in die trant, die natuurlijk wel onder de garantie valt.