Fixed background Chrome bug

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website met Wordpress gemaakt op basis van het thema Bridge.
Nu wil ik een fixed background toevoegen aan een pagina en dit werkt perfect op FF, IE en Safari.
Alleen in Chrome (versie 40.0.2214.115) wilt het niet werken. Heb al wat rondgezocht en de meest voorkomende oplossingen:
  • -webkit-backface-visibility: hidden;
  • -webkit-transform: translateZ(0);
werken niet bij mij.

http://www.beeverlyfields.com/gallery

Iemand enig idee wat ik hier fout doe?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaPPa03
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-09 08:38
Welke chrome versie en link naar de website? Nieuwe Chrome is langzaam weg aan het gaan van Webkit. Chrome gebruikt nu 'Blink' als render-engine.

Flight & Race simulation Discord // Mijn YouTube kanaal / Subscribe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JaPPa03 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:24:
Welke chrome versie en link naar de website? Nieuwe Chrome is langzaam weg aan het gaan van Webkit. Chrome gebruikt nu 'Blink' als render-engine.
Ben ik inderdaad blijkbaar vergeten bij te vermelden! Heb het aangepast in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaPPa03
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-09 08:38
Ik heb even naar je code gekeken maar kom er niet echt uit. Alles lijkt behoorlijk door elkaar te staan in de HTML en de CSS is niet veel beter. Het komt wel vaker voor dat een bepaalde browser ander gedrag vertoond wanneer de code niet goed gestructureerd is en de fout dan opsporen is lastig.

Zal er nog eens beter naar kijken wanneer ik tijd en wellicht dat iemand anders hier de 'fout' wel meteen ziet.

Flight & Race simulation Discord // Mijn YouTube kanaal / Subscribe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JaPPa03 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:37:
Ik heb even naar je code gekeken maar kom er niet echt uit. Alles lijkt behoorlijk door elkaar te staan in de HTML en de CSS is niet veel beter. Het komt wel vaker voor dat een bepaalde browser ander gedrag vertoond wanneer de code niet goed gestructureerd is en de fout dan opsporen is lastig.

Zal er nog eens beter naar kijken wanneer ik tijd en wellicht dat iemand anders hier de 'fout' wel meteen ziet.
Ok thx :) Ja heb met een wordpress thema gewerkt en die is inderdaad niet zo duidelijk opgebouwd