Toon posts:

GeForce MX upgrade naar GeForce GTS2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als het goed is krijg ik zo me nieuwe GTS binnen.. alleen ff 1 vraagje , moet ik nu eerst alle software van die MX eraf gooien ? lijkt me niet toch ? er zit Detonator 6.50 op , en die geldt voor alle kaarten van nVidia dacht ik toch..

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Je koopt een nieuwe videocard, als ik jou was zou ik gewoon die driver van nu eraf gooien (ook al werkt ie op GTS) En de Nvidia 10.50 driver downe. Die werkt volgens mij het snelst op een GTS (iig met 3DMark2001).

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Hhhmm.. maar dan heb ik niet meer de mogelijkheid om te OC'en , en ik wil geen rommel zoals PowerStrip erop hebben enzo

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Dan kan je misschien gewoon alles erop laten staan en met dezelfde drivers verder werken.
Maar als je die nieuwe kaart erin stopt gaat ie toch zeggen van, er is nieuwe hardware gevonden enzo.. Volgens mij is het het verstandigste als je gewoon je videokaart drivers eraf flikkert en dan als die GTS erin zit gewoon opnieuw installeren. Dat zal je toch zowieso moeten doen. Maar als je eerst ff die oude drivers eraf gooit is alles wat schoner.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
daar zat ik zelf toch ook al aan te denken ja.. doe ik dat gewoon :)
en dan langzaam opvoeren die hap >:) >:) hehe

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

:9

Pagina: 1