Goedendag allemaal,
Deze week ben ik in het bezit van:
2x B&W CM6 S2
Norstone walk stand
Van de hul clearwater speaker kabel
Van de hul connectors
Ik ben in het bezit van een onkyo tx nr 616
Kan deze AV receiver deze speakers aansturen de ene zegt van wel de andere zegt van niet.
Als jullie oordeel is om beter een andere av receiver aan te schaffen ben ik wellicht van plan om toch een krachtigere AV receiver aan te schaffen 2e hands.
ik ben niet opzoek na een stereo versterker omdat ik van plan ben uit te breiden na surround.
Wat zijn volgens jullie de betaalbare ook ''muzikalere'' pareltjes onder de AV receivers in combinatie met mijn luidsprekers.
het mogen ook modellen zijn die 2 a 3 jaar oud zijn
De meeste av receivers zijn niet zo muzikaal aangelegd maar er zullen er ook vast wel een paar zijn die zijn mannetje muzikaal kunnen staan.
Ik ben van plan 2e hands ongeveer 1000 euro uit te geven.
Alvast bedankt voor het advies
Deze week ben ik in het bezit van:
2x B&W CM6 S2
Norstone walk stand
Van de hul clearwater speaker kabel
Van de hul connectors
Ik ben in het bezit van een onkyo tx nr 616
Kan deze AV receiver deze speakers aansturen de ene zegt van wel de andere zegt van niet.
Als jullie oordeel is om beter een andere av receiver aan te schaffen ben ik wellicht van plan om toch een krachtigere AV receiver aan te schaffen 2e hands.
ik ben niet opzoek na een stereo versterker omdat ik van plan ben uit te breiden na surround.
Wat zijn volgens jullie de betaalbare ook ''muzikalere'' pareltjes onder de AV receivers in combinatie met mijn luidsprekers.
het mogen ook modellen zijn die 2 a 3 jaar oud zijn
De meeste av receivers zijn niet zo muzikaal aangelegd maar er zullen er ook vast wel een paar zijn die zijn mannetje muzikaal kunnen staan.
Ik ben van plan 2e hands ongeveer 1000 euro uit te geven.
Alvast bedankt voor het advies