Over 4 dagen viert mijn systeem zijn 6e verjaardag en ik loop tegen enkele probleemjes aan. Enkele keren per week crasht de computer op de volgende manier: Ik krijg een melding dat de videokaart gecrasht is en deze herstelt zichzelf weer, waarna ik binnen een uurtje ongeveer een BSOD krijg. Ik ga er dus vanuit dat mijn videokaart het einde van zijn leven bereikt heeft en toe is aan vervanging.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart, in verband met de eerder genoemde reden. Ik gebruikte mijn computer voorheen voor te gamen, maar ik heb sinds een jaar een PS4. Op dit moment gebruik ik mijn computer voornamelijk om films en series te kijken.
Wat is je budget?
Het liefst heb ik voor minder dan €100 een oplossing.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment heb ik een AMD en ik ben hier erg tevreden over geweest de afgelopen jaren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn systeem bestaat op dit moment uit de volgende componenten
Ik heb de tv's erbij gezet omdat ik de indruk heb dat de videokaart niet krachtig genoeg is om beiden aan te sturen. Voorheen had ik naast de Samsung nog een monitor, maar deze heb ik vervangen voor de Philips TV.
Zou een tweede HD4870 mijn probleem oplossen? Of is er een manier om te achterhalen wat het probleem is?
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart, in verband met de eerder genoemde reden. Ik gebruikte mijn computer voorheen voor te gamen, maar ik heb sinds een jaar een PS4. Op dit moment gebruik ik mijn computer voornamelijk om films en series te kijken.
Wat is je budget?
Het liefst heb ik voor minder dan €100 een oplossing.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment heb ik een AMD en ik ben hier erg tevreden over geweest de afgelopen jaren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn systeem bestaat op dit moment uit de volgende componenten
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core 2 Duo E8400 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P5Q SE2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire HD 4870 1GB GDDR5 PCI-E | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Centurion 5 CAC-T05 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Conceptronic 300Mbps 11n Wireless PCI Card | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Syncmaster T200HD Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ 2x2GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 Gold | -- | -- |
| 1 | Philips 42PFK7509 Zwart | € 704,- | € 704,- |
| 1 | Corsair TX650W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 704,- | |
Ik heb de tv's erbij gezet omdat ik de indruk heb dat de videokaart niet krachtig genoeg is om beiden aan te sturen. Voorheen had ik naast de Samsung nog een monitor, maar deze heb ik vervangen voor de Philips TV.
Zou een tweede HD4870 mijn probleem oplossen? Of is er een manier om te achterhalen wat het probleem is?