Ik probeerde iets te installeren op de laptop van een collega van mijn vader en in de tussentijd de files in de download map te sorteren op datum. Hiervoor kwam zowaar een laadbalk tevoorschijn die er een goede 15 seconden over deed om de bestanden te sorteren op datum. Ik vroeg mezelf af hoe een laptop zo traag kon zijn terwijl er een Core i7 in zit.
Ik keek in taakbeheer en ik zag het meteen: 100% HDD gebruik, maar dat had niet zo zeer te maken met de hoeveelheid processen die draaiden. Op het moment van installeren telden ALLE lees/schrijfacties op tot 3 MB/s, DRIE EMBEE
!? Een minuut lang! Iets later klom hij alweer naar 15 MB/s maar dan denk ik: USB 2.0 is al sneller, dit is op zijn minst SATA 2.0 wtf
De laptop is een K56CB van Asus, hoe kan het dat taakbeheer 100% hddgebruik aangeeft terwijl er maar 3 MB/s wordt geschreven/gelezen?
Ik keek in taakbeheer en ik zag het meteen: 100% HDD gebruik, maar dat had niet zo zeer te maken met de hoeveelheid processen die draaiden. Op het moment van installeren telden ALLE lees/schrijfacties op tot 3 MB/s, DRIE EMBEE
De laptop is een K56CB van Asus, hoe kan het dat taakbeheer 100% hddgebruik aangeeft terwijl er maar 3 MB/s wordt geschreven/gelezen?