Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

windows 8.1 internetprobleem wifi+kabel

Pagina: 1
Acties:

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik had een tijdje terug windows 8.1 op mijn laptop en pc. door internetproblemen was ik weer overgestapt naar windows 7, bij deze werkte het probleemloos.

Gisteren moest ik weer gedwongen overstappen naar windows 8.1 door videokaartproblemen enz. maar ik heb weer internetproblemen.

pagina's laden niet goed (plaatjes+video's+teksten), verbinding valt vaak weg. dit gebeurt bij wifi+bekabeling. ik heb tele2 al gebeld, daar zijn verder geen problemen gevonden. ik heb alle drivers geinstalleerd en gegoogled maar ik kon niks vinden.

het gebeurt echt alleen bij windows 8.1. heel raar. waar kan ik nog naar kijken ?

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-11 02:27

flipkipse

Google it

Misschien iets meer informatie? Om wat voor netwerk kaart gaat het?

Certified Google Teacher.

• Farabi
  • Niet online
dit is van de pc:

http://nl.msi.com/product/mb/Z77AG45.html#hero-specification

realtek PCIe GBE family controller

[ Voor 33% gewijzigd door Farabi op 24-02-2015 16:41 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Hoezo heb je op Windows 7 problemen met de videokaart en welke versie van welke driver probeer je te installeren op welk OS?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Farabi
  • Niet online
windows 8.1 64bit. dit heb ik allemaal nauwkeurig gedaan. ik had problemen met mijn fps met spelen van games op windows. nu is dit verholpen met windows 8.1

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-11 02:27

flipkipse

Google it

Je zegt dat je het zowel bij wifi als bedraad hebt. Maar zover mij bekend heeft de Z77A-G45 geen wifi on board... Gebruik je geen andere ethernetkaart?

Kan je een hardware spec maken met een simpele freeware tool als "speccy'. Dan weten we met wat voor hardware je werkt,

Certified Google Teacher.

• Farabi
  • Niet online
ik bedoelde laptop (wifi) en pc (bekabeld). dezelfde probleem heb ik ook op mijn laptop met wifi.

deze foutmelding krijg ik met het browsen altijd https://dyp.im/aiiLvIno2x

ik heb speccy geinstalleerd, welke gedeelte zal ik uploaden ? tabblad netwerk, moederbord ?
Pagina: 1