Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, min of meer elk genre, schoolwerk en de normale dingen, mailen, surfen etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 950 euro. Als er voor een paar tientjes meer iets veel beters komt, dan is dat te overwegen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, mijn vader heeft zo'n pre-built met een nutteloze i7 3770 en hij is bereid om hem om te wisselen voor een socket 1155 i5
. De i5 moet dus wel gekocht worden.
EDIT: De i7 uit zijn pre-built, nieuwe i5 erin en de i7 in mijn nieuwe pc. Dat is het plan. Het was eerst wat onduidelijk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De kast en alles wat erin moet. Randapparatuur is al bepaald. Windows haal ik van reddit
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, behalve dat een 970 mij niet optimaal lijkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen straaljager en een mooi kastje. Een modulaire voeding lijkt mij ook wel handig.
Ga je overklokken?
Nee
Heb je nog vragen?
Ja, mijn kennis over socket 1155 moederborden is erg klein en daarom vraag ik me af of er betere opties voor deze prijs zijn.
Alvast bedankt voor de feedback!
Gamen, min of meer elk genre, schoolwerk en de normale dingen, mailen, surfen etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 950 euro. Als er voor een paar tientjes meer iets veel beters komt, dan is dat te overwegen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, mijn vader heeft zo'n pre-built met een nutteloze i7 3770 en hij is bereid om hem om te wisselen voor een socket 1155 i5
EDIT: De i7 uit zijn pre-built, nieuwe i5 erin en de i7 in mijn nieuwe pc. Dat is het plan. Het was eerst wat onduidelijk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De kast en alles wat erin moet. Randapparatuur is al bepaald. Windows haal ik van reddit
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, behalve dat een 970 mij niet optimaal lijkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen straaljager en een mooi kastje. Een modulaire voeding lijkt mij ook wel handig.
Ga je overklokken?
Nee
Heb je nog vragen?
Ja, mijn kennis over socket 1155 moederborden is erg klein en daarom vraag ik me af of er betere opties voor deze prijs zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3340 Boxed | € 171,80 | € 171,80 |
| 1 | Asus P8Z77-V LX | € 82,22 | € 82,22 |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 289,99 | € 289,99 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 57,52 | € 57,52 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 943,33 | |
Alvast bedankt voor de feedback!