Toon posts:

Foto's meeverschuiven binnen iBook?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij werken heel veel met iBook en maken er hele mooie Program Guides voor onze reizen. We lopen echter altijd tegen het probleem aan dat als we ergens iets tussenvoegen of verschuiven de plaatjes die erbij zitten niet mee verschuiven en we alles weer moeten verzetten. We maken ze al anchored en zetten hem op de positie in de tekst waar we hem willen maar hij gaat gaat dus niet mee met de tekst. Kan je een plaatje en bijbehorende of omliggende tekst als het ware groeperen zodat als je dus iets verschuift of eerder invoegt het allemaal samen verschuift? Dat kost ons nu altijd een heel veel tijd om dat weer recht te zetten want werken veel met biografieën en profielfoto's.

Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Alvast bedankt voor je reactie.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Kun je aangeven welk programma je gebruikt om deze Program Guides te maken? We kunnen je dan hopelijk verder helpen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Topicstarter
We gebruiken iBooks Author. Kan je hier iets mee? Zou heel fijn zijn.

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:51:
Wij werken heel veel met iBook en maken er hele mooie Program Guides voor onze reizen. We lopen echter altijd tegen het probleem aan dat als we ergens iets tussenvoegen of verschuiven de plaatjes die erbij zitten niet mee verschuiven en we alles weer moeten verzetten. We maken ze al anchored en zetten hem op de positie in de tekst waar we hem willen maar hij gaat gaat dus niet mee met de tekst. Kan je een plaatje en bijbehorende of omliggende tekst als het ware groeperen zodat als je dus iets verschuift of eerder invoegt het allemaal samen verschuift? Dat kost ons nu altijd een heel veel tijd om dat weer recht te zetten want werken veel met biografieën en profielfoto's.

Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Alvast bedankt voor je reactie.
Als ik deze pagina doorneem zie ik dat je je plaatjes "inline" moet maken. Jij spreekt over "anchored", wat ervoor zorgt dat je plaatjes verankerd op de pagina zijn (dus niet mee bewegen met de tekst).

Heb je daar iets aan?

[ Voor 0% gewijzigd door Volkan1984 op 26-02-2015 15:19 . Reden: Tiepvaudt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor je terugkoppeling. Dat weet ik ook echter ziet dat er niet uit en de tekst gaat er niet omheen dus komt dan direct achter een zin te staan en niet mooi mee opgemaakt zoals je dat bij anchored kan doen. Als er iemand tips heeft of iets weet om dat inline te omzeilen of hoe dat er mooier uit kan zien zou dat fijn zijn.

Alvast bedankt.