Ik mis een soort favoriete topiclijst, direct benaderbaar vanuit de tracker, die dan springt naar de laastst gelezen reactie. (zoiets als actieve topics, maar dan speciaal voor mij
)
Ook ben ik sinds kort wat meer gebruik gaan maken van de voorleesfunctie (text-to-speech) die in OS X ingebakken zit. (de uitspraak is best redelijk en daar wen je snel aan)
Een ietwat exotische handige functie voor het forum schoot me te binnen.
Het zou leuk zijn als je het forum kan weergeven in een 'voorlees-vriendelijk' formaat.
Of een knop "nieuwe/ongelezen reacties voorlezen", maar weet niet of dat mogelijk is met html/javascript.
Dus iets van:
Dit is mijn eerste 'mooie feature' idee, dus wees lief
Ook ben ik sinds kort wat meer gebruik gaan maken van de voorleesfunctie (text-to-speech) die in OS X ingebakken zit. (de uitspraak is best redelijk en daar wen je snel aan)
Een ietwat exotische handige functie voor het forum schoot me te binnen.
Het zou leuk zijn als je het forum kan weergeven in een 'voorlees-vriendelijk' formaat.
Of een knop "nieuwe/ongelezen reacties voorlezen", maar weet niet of dat mogelijk is met html/javascript.
Dus iets van:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Reactie van Novapax om 21:49. blabla quote van [gebruiker] blabla einde quote blabla Reactie van [andere gebruiker] om 21:49. blabla. |
Dit is mijn eerste 'mooie feature' idee, dus wees lief
1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki