Forum 'favorietenlijst' en 'voorlees-functie'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 10:28
Ik mis een soort favoriete topiclijst, direct benaderbaar vanuit de tracker, die dan springt naar de laastst gelezen reactie. (zoiets als actieve topics, maar dan speciaal voor mij ;) )

Ook ben ik sinds kort wat meer gebruik gaan maken van de voorleesfunctie (text-to-speech) die in OS X ingebakken zit. (de uitspraak is best redelijk en daar wen je snel aan)

Een ietwat exotische handige functie voor het forum schoot me te binnen.

Het zou leuk zijn als je het forum kan weergeven in een 'voorlees-vriendelijk' formaat.
Of een knop "nieuwe/ongelezen reacties voorlezen", maar weet niet of dat mogelijk is met html/javascript.

Dus iets van:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Reactie van Novapax om 21:49.
blabla

quote van [gebruiker]
blabla
einde quote

blabla

Reactie van [andere gebruiker] om 21:49.
blabla.

Dit is mijn eerste 'mooie feature' idee, dus wees lief ;)

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
NovapaX schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:32:
Ik mis een soort favoriete topiclijst, direct benaderbaar vanuit de tracker, die dan springt naar de laastst gelezen reactie. (zoiets als actieve topics, maar dan speciaal voor mij ;) )
http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks ? ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Room42 op 24-02-2015 10:36 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 10:28
Ja die kende ik wel, maar dan direct vanuit de tracker/sidebar en direct naar de laatst gelezen reactie
En ja, dat vraag extra code en extra load. De laatst gelezen reactie_id (ofzo) moet dan bij wegklikken van een venster/tab naar de server gepusht worden. Weet niet eens of dat (betrouwbaar) mogelijk is, maar zou wel handig zijn.

hmmm 8)7 hij springt daarvandaan dus wel naar de laatst gelezen reactie op basis van de laatste bezoek tijd, maar soms heb ik geen tijd om +3 pagina's aan reacties door te lezen, dat moet dan wachten tot 's avonds.

[ Voor 24% gewijzigd door NovapaX op 24-02-2015 10:48 ]

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki