Goedendag tweakers.
Ik wil graag me computer upgraden. Heb alleen geen verstand van computers en zoek daarom jullie hulp.
Ik speel voornamelijk world of warcraft.
Mijn huidige spec zijn:
Processor : Intel core 2 duo CPU E8500 @ 3.1 ghz
Videokaart : NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+
Geheugen : 4,0GB RAM
Huidig probleem :
FPS drop en lag meestal na wat langer spelen.
Instellingen van de game staan op fair.
De computer maakt ook veel lawaai dus misschien een betere koeling is een optie. als ik game maakt hij nog meer herrie.
Systeemeisen world of warcraft: https://eu.battle.net/sup...craft-system-requirements
Ik zoek een?
Ik weet niet echt welke onderdelen goed of slecht zijn van me computer dus weet ook echt niet welke onderdelen ik het beste kan upgraden. Alleen wil voor me budget me computer upgraden.
Wat is je budget?
Mijn budget is ca 300 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt als het maar goede producten zijn.
Alvast bedank voor jullie tijd. Als ik nog meer moet uitzoeken hoor ik het graag.
Ik wil graag me computer upgraden. Heb alleen geen verstand van computers en zoek daarom jullie hulp.
Ik speel voornamelijk world of warcraft.
Mijn huidige spec zijn:
Processor : Intel core 2 duo CPU E8500 @ 3.1 ghz
Videokaart : NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+
Geheugen : 4,0GB RAM
Huidig probleem :
FPS drop en lag meestal na wat langer spelen.
Instellingen van de game staan op fair.
De computer maakt ook veel lawaai dus misschien een betere koeling is een optie. als ik game maakt hij nog meer herrie.
Systeemeisen world of warcraft: https://eu.battle.net/sup...craft-system-requirements
Ik zoek een?
Ik weet niet echt welke onderdelen goed of slecht zijn van me computer dus weet ook echt niet welke onderdelen ik het beste kan upgraden. Alleen wil voor me budget me computer upgraden.
Wat is je budget?
Mijn budget is ca 300 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt als het maar goede producten zijn.
Alvast bedank voor jullie tijd. Als ik nog meer moet uitzoeken hoor ik het graag.