Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

java werkt niet na installatie windows 8.1

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met java kreeg je de heletijd javatm platform se binary werkt niet meer iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:55

Umbrah

The Incredible MapMan

Zou je de foutmelding kunnen screenshotten? Kijken wat er in eventviewer staat? Heb je de laatste Oracle JVM al gedownload?

Verwijderd

Topicstarter
het maakt niet uit wat ik doet hij geeft die hele tijd aan dat die niet werkt http://gyazo.com/04c6f9e4b414c6c0a7468a562e417152

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Welke versie van Java gebruik je? Mogelijk dat je Java ook moet updaten.

Battle.net tag

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je hier met alle Java programma's last van of met slechts enkele? Als het met een enkele Java applicatie is, welke applicaties zijn dat dan? Kun je de programma's zelf dan wel opstarten en loopt het dus vast naar aanleiding van een actie uit dat programma? Of lukt het opstarten van die programma's totaal niet? Heb je een herinstallatie geprobeerd van Java? Gaat het om de 32 bits of 64 bits variant van Java? Zijn er wat wijzigingen geweest op de PC onlangs, waardoor het nu niet meer zou kunnen werken? Graag wat meer info, dit is wel erg karig zo.

[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 24-02-2015 13:59 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:55

Umbrah

The Incredible MapMan

Juist, nogmaals: welk java programma gooit de fout? Java is een framework waarbinnen applicaties draaien. Heb je je JVM al een upgrade gegeven? En is het inderdaad (en NOGMAALS) met alle Java applicaties zo?

Je schrijft overigens: "het maakt niet uit wat ik doe". Wat doe je zoal?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Met degenen hierboven. Je topicstart geeft te weinig informatie om hier ene goed antwoord op te kunnen geven. Lees even in de faq Het algemeen beleid #topicplaatsen en start ajb een nieuw topic waarin je meteen zoveel mogelijk antwoord geeft op bovenstaande vragen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.