Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb sinds kort een Huawei P7, maar ik ondervind problemen met mobiel internet (wifi lukt wel). Als ik via de sneltoets 'mobiel internet' aanklik, wordt dat icoontje wel blauw, maar ik krijg helemaal geen internetverbinding: die twee kleine '1'-tjes (onder de 'H' of de '3G') verschijnen gewoonweg niet. Het ligt niet aan mijn provider (Mobile Vikings) want andere mensen met zelfde provider op zelfde plaats maken wel internetverbinding en met mijn vorig toestel (zelfde provider) had ik deze problemen niet. Het probleem doet zich niet altijd voor, maar alleszins veel te vaak.
Ik vind twee weken nog iets te vroeg om mij al te ergeren aan mijn smartphone, dus hopelijk heeft iemand van jullie een tip/oplossing.

Alvast bedankt voor jullie deskundigheid.
Groeten

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 17:28

TommieW

Numa numa.

Heb je de APN's goed ingesteld?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee wat APN's zijn, maar aangezien ik soms wel verbinding maak, kan het daar niet aan gelegen zijn, vermoed ik?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Jawel hoor. Daar kan een foutje in staan waardoor het soms niet goed werkt. Dat had ik ook.
https://mobilevikings.be/nl/account/configuration-settings/